0 1 0 0 0 2.04.2008Steffen Mőller reklamuje Niemcy na dużym formaciePierwszego kwietnia ruszyła ogólnopolska kampania reklamująca Niemcy jako cel podróży, z udziałem aktora Steffena Mőllera .
0 1 0 0 0 2.04.2008Kraft klientem Euro RSCG SensorsDo grona klientów Euro RSCG Sensors dołączyła firma Kraft. W ramach współpracy z Kraft Euro RSCG Sensosrs odpowiedzialna jest za launch nowego produktu Jacobs Krönung 3in1.
0 1 0 0 0 2.04.2008Wielka akcja przymierzania biustonoszy „Piersi do przodu”10 maja w centrum handlowym Złote Tarasy klientki będą miały okazję skorzystać z indywidualnych porad ekspertów i dobrać właściwy rozmiar biustonosza. Wszystko to w ramach akcji firmy bieliźniarskiej Chantelle Paris.
0 1 0 0 0 2.04.2008Kampania reklamowa DPD Polska1 kwietnia wystartowała pierwsza, oficjalna kampania reklamowa DPD w Polsce pod hasłem „Wysyłamy paczki w kraju i w Europie”.
0 1 0 0 0 2.04.2008Kampania Brand Support wyróżniona medalem Fundacji Cała Polska Czyta DzieciomFundacja ABCXXI – Cała Polska Czyta Dzieciom wyróżniła agencję Brand Support medalem kampanii w podziękowaniu za owocną współpracę na rzecz krzewienia idei czytania oraz wychowania dzieci na mądrych i kulturalnych ludzi. Brand Support przygotowała dla Fundacji ABCXXI projekt kampanii „1% podatku” z udziałem Zbigniewa Zamachowskiego.
0 1 0 0 0 2.04.2008Hard & Smart dla BlauverdW wyniku rozstrzygniętego przetargu, Agencja Hard&Smart zdobyła budżet hiszpańskiego developera Blauverd. Na polskim rynku spółka wraz z Hard&Smart zbuduje markę World Iris Development.
0 1 0 0 0 2.04.2008AdWorks rozpoczyna współpracę z Link4AdWorks należący do grupy komunikacji marketingowej Mothership, wygrała przetarg na obsługę BTL firmy Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń SA. Agencji zostało powierzone zarządzanie budżetem zarówno ubezpieczeń majątkowych, jak i wprowadzanych na rynek ubezpieczeń na życie.
0 1 0 0 0 2.04.2008Link PR dla Fundacji AktywniAgencja Link PR prowadzi od kwietnia działania komunikacyjne dla Fundacji Aktywni. W ramach umowy agencja ma być odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej, kontaktów z mediami, monitoringu mediów oraz corporate identity.
0 1 0 0 0 1.04.2008Polska Premiera systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0Microsoft wprowadził na rynek polską wersji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Jest to zintegrowane rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami, optymalizacji procesów marketingowych, sprzedaży i obsługi klienta.
1 1 0 0 3 1.04.2008Kampania Cropp Town „Szyjemy inaczej”Cropp Town rusza z kolejną kampanią reklamową. Oparto ją na 3 oryginalnych, ale z pewnością dwuznacznych tekstach zaczerpniętych bezpośrednio z podręczników krawiectwa oraz z instrukcji maszyn do szycia: „obrabianie dziurek, „obciąganie guzików” i „krochmalenie poszwy”. Cała kampania realizowana jest pod wspólnym hasłem „Szyjemy inaczej”.