0 1 0 0 0 9.05.2008Liczba stanowisk w polskich call centers rośnie 6,5 raza szybciej niż gospodarkaTempo przyrostu liczby stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wyniosło 35,7%, podczas gdy między 2005 a 2006 – 23,2%. Oznacza to, iż obecne tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers jest 6,5 raza szybsze niż tempo wzrostu PKB, podczas gdy wcześniej było ono szybsze 3.9 raza.
0 1 0 0 0 9.05.2008Cybersquatterzy kontratakująWydawać by się mogło, że problem cybersquattingu oraz żądania okupu za przekazanie domeny zawierającej znak handlowy, wraz z zaostrzaniem i uszczegóławianiem prawa, odchodzi powoli do lamusa. Jak się jednak okazało, domeny IDN stały się dla wielu „porywaczy trademarków” nową niszą na rynku, dzięki której próbują zarabiać na nazwach nawiązujących do znanych marek.
0 1 0 0 0 9.05.2008Letnia kampania reklamowa Wydawnictwa PascalW poniedziałek, 12 maja br. ruszy kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal obejmująca zarówno działania wizerunkowe jak i produktowe.
0 1 0 0 0 9.05.2008Dom mediowy The Media Insight zaplanował najnowszą kampanię dla MotoroliKampania jest kontynuacją działań wizerunkowych telefonu Motorazr2 i obejmuje sieci multipleksów w całej Polsce.
0 1 0 0 2 9.05.2008Szwejkowski dla Banku Ochrony Środowiska S.A.Pod hasłem „Oszczędzaj z rysiem” Agencja Szwejkowski przygotowała dla Banku Ochrony Środowiska S.A. kampanię produktową.
0 1 0 0 0 9.05.2008Ujednolicenie oferty reklamowej NetSprint.pl i Wp.plNetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo (w wyszukiwarce i na serwisach partnerskich). W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg udogodnień dla reklamodawców i partnerów sieci Adkontekst oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane.
0 1 0 0 0 9.05.2008„Piłka jest okrągła, a stadion jest online” (Think-a-head)B. Sadowski, Piłka jest okrągła, a stadion jest online, "Think-a-head", 6.05.2008Dawno już dostrzeżono korzyści płynące z budowania wirtualnych światów wokół realnej rzeczywistości. Strony czy portale internetowe "reprezentujące" określone, prawdziwe zjawiska (ludzi, grupy, zespoły, instytucje...) przestają być tylko kanałem potocznie rozumianej komunikacji, ale często stają się niemal odrębnym bytem.
0 1 0 0 0 9.05.2008Czy „odmóżdżające” gry tylko odmóżdżają? (ClickZ)K. Carney, This Is Your Brain on Games, "ClickZ", 28.04.2008Autor staje w obronie ludzi poświęcających swój wolny czas na gry komputerowe i wskazuje - naprawdę zupełnie rozsądnie! - na korzyści (głównie) społeczne płynące z takiej rozrywki. A marketerzy powinni wiedzieć, co zrobić z tą informacją...
0 1 0 0 0 9.05.2008Jak zaistnieć na amerykańskim rynku (Harvard Business)J. Quelch, How to Penetrate the US Market, "Harvard Business", 31.03.2008Żadna firma, która nie opanowała rynku amerykańskiego, nie może się uważać za kompanię globalną. Artykuł przedstawia czworo europejskich szczęściarzy (piąty znajduje się w przedsionku raju).
0 1 0 0 0 9.05.2008Agencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z właścicielem marki ViaGuaraAgencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z firmą ViaGuara S.A. Agencja odpowiedzialna jest za profesjonalną obsługę Media Relations, w tym także gabinetu prasowego spółki.