Letnia kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal
  • 0
  • 1
9.05.2008

Letnia kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal

W poniedziałek, 12 maja br. ruszy kampania reklamowa Wydawnictwa Pascal obejmująca zarówno działania wizerunkowe jak i produktowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2008

Ujednolicenie oferty reklamowej NetSprint.pl i Wp.pl

NetSprint.pl wraz z portalem Wirtualna Polska ujednolicają swoją ofertę reklam wyświetlanych kontekstowo (w wyszukiwarce i na serwisach partnerskich). W wyniku przeprowadzonych zmian wszystkie reklamy emitowane będą w modelu aukcyjnym. Wprowadzono też szereg udogodnień dla reklamodawców i partnerów sieci Adkontekst oraz uruchomiono serwis www.adkontekst.pl. Pod marką Adkontekst oferowane będą także Linki Sponsorowane.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.05.2008

"Piłka jest okrągła, a stadion jest online" (Think-a-head)

B. Sadowski, Piłka jest okrągła, a stadion jest online, "Think-a-head", 6.05.2008

Dawno już dostrzeżono korzyści płynące z budowania wirtualnych światów wokół realnej rzeczywistości. Strony czy portale internetowe "reprezentujące" określone, prawdziwe zjawiska (ludzi, grupy, zespoły, instytucje...) przestają być tylko kanałem potocznie rozumianej komunikacji, ale często stają się niemal odrębnym bytem.