"Piłka jest okrągła, a stadion jest online" (Think-a-head) - Marketing przy Kawie
"Piłka jest okrągła, a stadion jest online" (Think-a-head)
  • 0
  • 1
9.05.2008

„Piłka jest okrągła, a stadion jest online” (Think-a-head)

B. Sadowski, Piłka jest okrągła, a stadion jest online, "Think-a-head", 6.05.2008

Dawno już dostrzeżono korzyści płynące z budowania wirtualnych światów wokół realnej rzeczywistości. Strony czy portale internetowe "reprezentujące" określone, prawdziwe zjawiska (ludzi, grupy, zespoły, instytucje…) przestają być tylko kanałem potocznie rozumianej komunikacji, ale często stają się niemal odrębnym bytem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2008