Czy "odmóżdżające" gry tylko odmóżdżają? (ClickZ) - Marketing przy Kawie
Czy "odmóżdżające" gry tylko odmóżdżają? (ClickZ)
  • 0
  • 1
9.05.2008

Czy „odmóżdżające” gry tylko odmóżdżają? (ClickZ)

K. Carney, This Is Your Brain on Games, "ClickZ", 28.04.2008

Autor staje w obronie ludzi poświęcających swój wolny czas na gry komputerowe i wskazuje – naprawdę zupełnie rozsądnie! – na korzyści (głównie) społeczne płynące z takiej rozrywki. A marketerzy powinni wiedzieć, co zrobić z tą informacją…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2008