Liczba stanowisk w polskich call centers rośnie 6,5 raza szybciej niż gospodarka
  • 0
  • 1
9.05.2008

Liczba stanowisk w polskich call centers rośnie 6,5 raza szybciej niż gospodarka

Tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wyniosło 35,7%, podczas gdy między 2005 a 2006 – 23,2%. Oznacza to, iż obecne tempo przyrostu liczby stanowisk w call centers jest 6,5 raza szybsze niż tempo wzrostu PKB, podczas gdy wcześniej było ono szybsze 3.9 raza.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 maja 2008