0 1 0 0 0 2.09.2008Powrót do szkoły z Auchan i RedCommNa przełomie sierpnia i września 2008 roku agencja RedComm organizuje na terenie Galerii Handlowych Auchan, szereg imprez związanych tematycznie z rozpoczynającym się rokiem szkolnym.
0 1 0 0 0 2.09.2008Egmont wybrał Twenty Four Seven PRAgencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations gier planszowych Wydawnictwa Egmont.
0 1 0 0 0 2.09.2008Prime dla Eko-OknaKatowicka agencja Prime Communications rozpoczęła współpracę z czołowym polskim producentem okien PCV – firmą Eko-Okna z Raciborza.
0 1 0 0 0 2.09.2008Jagiellonia Białystok promuje program lojalnościowyJagiellonia Białystok uruchamia swój program Lojalnościowy. Jego start poprzedziła wieloetapowa kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 2.09.2008Kogo obchodzi wspólna przestrzeń?Przed Pałacem Lesserów przy Al. Ujazdowskich stoi prowokujący billboard z napisami 'Czy to dobre miejsce dla reklamy?', 'Kogo obchodzi Twoje zdanie?' i 'Gdzie ma być reklama w mieście?'. Billboard zasłania zabytek i pozostaje przedmiotem pełnych emocji dyskusji specjalistów i przechodniów. AMS w zeszłym tygodniu przyznał, że nośnik reklamowy został tam postawiony celowo. Czemu ma służyć ta prowokacja?
0 1 0 0 0 2.09.2008Czy warto reklamować leki na receptę? (New Scientist)Bob Holmes, Drugs ads may be a waste of money, New Scientist, 02.08.2008 Czy reklamy telewizyjne leków na receptę wpływają na konsumenta w mniejszym stopniu niż sądzono? Na to mogą wskazywać badania jakie przeprowadzono w Kanadzie. Wykorzystano fakt, że anglojęzyczni mieszkańcy oglądaja takie spoty w amerykańskiej telewizji (reklama leków na receptę jest w USA dozwolona prawnie), podczas gdy społeczność francuskojęzycznego Quebecu takiej możliwości nie mają - w telewizji kanadyjskiej są one zakazane.
0 1 0 0 0 2.09.2008Zasil się w kawiarniWystartowała akcja „Zasil się” – wspólny projekt marki Kensington i kawiarni W Biegu Cafe. Z początkiem września, uruchomione zostały strefy energii Zasil Się, w których smakosze kawy będą mogli bezpłatnie zasilić baterie wszystkich swoich urządzeń przenośnych tj. laptop, telefon komórkowy, czy iPhone.
0 1 0 0 0 2.09.2008Śniadanie z Ciszewski Public RelationsW sierpniu br. agencja Ciszewski PR rozpoczęła wysyłkę „komunikacyjnych zestawów śniadaniowych” do potencjalnych klientów francuskojęzycznych. Celem akcji było nawiązanie pierwszego kontaktu z działami marketingu i PR w kilkudziesięciu firmach z kapitałem francuskim oraz poinformowanie ich o otwarciu działu dedykowanego do obsługi klientów francuskojęzycznych.
0 1 0 0 0 2.09.2008Agencja Paralotna przygotowała kampanię Szerokiego KadruAgencja Paralotna przygotowała kampanię promującą Szeroki Kadr - nowy portal o fotografii tworzony pod patronatem firmy Nikon.
0 1 0 0 0 2.09.2008Expander wybiera Adv.plAgencja Adv.pl wygrała konkurs na obsługę e-marketingową Expandera.