Egmont wybrał Twenty Four Seven PR
  • 0
  • 1
2.09.2008

Egmont wybrał Twenty Four Seven PR

Agencja Twenty Four Seven PR wygrała przetarg na kompleksową obsługę w zakresie public relations gier planszowych Wydawnictwa Egmont.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2008

Czy warto reklamować leki na receptę? (New Scientist)

Bob Holmes, Drugs ads may be a waste of money, New Scientist, 02.08.2008 

Czy reklamy telewizyjne leków na receptę wpływają na konsumenta w mniejszym stopniu niż sądzono? Na to mogą wskazywać badania jakie przeprowadzono w Kanadzie. Wykorzystano fakt, że anglojęzyczni mieszkańcy oglądaja takie spoty w amerykańskiej telewizji  (reklama leków na receptę jest w USA dozwolona prawnie), podczas gdy społeczność francuskojęzycznego Quebecu takiej możliwości nie mają - w telewizji kanadyjskiej są one zakazane.