0 1 0 0 0 2.09.2008Dornbracht z Effective Public RelationsDornbracht rozpoczyna działania PR – owe na rynku polskim. Agencją reprezentującą firmę w naszym kraju została Effective Public Relations.
0 1 0 0 0 2.09.2008National Geographic Channel realizuje kampanię reklamową programu „Tajemnice powiązań inżynieryjnych”Kampania promująca cykl dokumentu odsłaniającego tajniki współczesnej inżynierii, przeprowadzona będzie m.in. w kinach Cinema City, sklepach RTV sieci Saturn, warszawskim metrze na nośnikach Infoscreen, w Internecie oraz poprzez antenę własną National Geographic Channel.
0 1 0 0 0 2.09.2008Nowe oblicze HortexW sierpniu na rynku pojawiły się nowe opakowania mrożonych warzyw i owoców Hortex. Wraz z nowymi opakowaniami Hortex zmienił także swoje logo.
0 1 0 0 0 2.09.2008Druga odsłona kampanii wizerunkowej Blue City"Moda na piękne wnętrze" - druga odsłona kampanii wizerunkowej centrum handlowo-rozrywkowego Blue City, ruszyła 1 września br.
0 1 0 0 0 2.09.2008Highlite PR rozpoczyna współpracę z GhelamcoWrocławska agencja Highlite PR nawiązała współpracę z Ghelamco Poland. Obsługa agencji dotyczyć będzie promocji Rezydencji Tumskiej – świeżo zakończonej inwestycji mieszkaniowej we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 2.09.2008Pomorskie Obchody Światowego Dnia Turystyki26 września 2008 roku na Zamku w Malborku odbędą się Pomorskie Regionalne Obchody Światowego Dnia Turystyki. To największe spotkanie przedstawicieli samorządów, organizacji turystycznych oraz branży turystycznej w regionie.
0 1 0 0 0 2.09.2008Wirtualna Polska uruchamia czytnik WebRSSWirtualna Polska uruchamia czytnik WebRSS – mechanizm umożliwiający łatwą i szybką prezentację najnowszych artykułów publikowanych w serwisach Wirtualnej Polski. Panel WebRSS, którego działanie opiera się na targetowaniu behawioralnym, pojawia się po prawej stronie przeglądarki i zawiera linki do artykułów, którymi internauta może być potencjalnie zainteresowany. W panelu istnieje również możliwość zamieszczania reklam – tekstowych bądź graficznych, za każdym razem jednak wyświetlanych kontekstowo.
0 1 0 0 0 2.09.2008„Powrót do szkoły” – nowa kampania Pożyczki Gotówkowej banku Citi HandlowyOpłaty za szkołę dziecka, zajęcia dodatkowe, nowe podręczniki, piórnik, plecak – skąd wziąć aż tyle pieniędzy? Nowa kampania Pożyczki Gotówkowej podpowie, jak rozwiązać finansowy problem z nadchodzącym rokiem szkolnym.
0 1 0 0 0 1.09.2008IQ Marketing dla marki CifPod hasłem „Cif – niezastąpiony od 15 lat” Unilever Polska realizuje ogólnopolską promocję konsumencką związaną z jubileuszową obecnością marki na polskim rynku. Agencja IQ Marketing odpowiada za opracowanie koncepcji oraz przygotowanie komunikacji promocji.
0 1 0 0 0 1.09.2008„Swobodna kampania” sieci SferiaOperator telekomunikacyjny Sferia S.A. rozpoczyna nową kampanię reklamową pt. "Swobodny Internet", w której promuje dwie nowe taryfy internetowe tranSFER swobodny 1GB i tranSFER swobodny 4GB. Akcja rusza 1 września i potrwa dwa miesiące.