Jagiellonia Białystok promuje program lojalnościowy
  • 0
  • 1
2.09.2008

Jagiellonia Białystok promuje program lojalnościowy

Jagiellonia Białystok uruchamia swój program Lojalnościowy. Jego start poprzedziła wieloetapowa kampania reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 września 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.09.2008

Czy warto reklamować leki na receptę? (New Scientist)

Bob Holmes, Drugs ads may be a waste of money, New Scientist, 02.08.2008 

Czy reklamy telewizyjne leków na receptę wpływają na konsumenta w mniejszym stopniu niż sądzono? Na to mogą wskazywać badania jakie przeprowadzono w Kanadzie. Wykorzystano fakt, że anglojęzyczni mieszkańcy oglądaja takie spoty w amerykańskiej telewizji  (reklama leków na receptę jest w USA dozwolona prawnie), podczas gdy społeczność francuskojęzycznego Quebecu takiej możliwości nie mają - w telewizji kanadyjskiej są one zakazane.