0 1 0 0 0 29.08.2008Nowe kampanie Ferro"Czysta okazja" to kolejna akcja promocyjna firmy FERRO - producenta nowoczesnej armatury. Promocja zestawów łazienkowych Torino jest skierowana do klientów indywidualnych. Producent przygotował dwa zestawy łazienkowe. Do obydwu zestawów dołączono gratis - elegancki szlafrok frotte.
0 1 0 0 0 29.08.2008INFOR promuje prenumeratę dla swoich klientówOd początku września INFOR Ekspert - spółka należąca do holdingu INFOR PL S.A. rozpoczyna kampanię sprzedażową „Prenumerata 2009” - skierowaną do obecnych i przyszłych prenumeratorów. Pojawią się nowe produkty i pula nagród do wyboru.
0 1 0 0 0 29.08.2008zjednoczenie.com dla marek Monnari oraz PabiaWraz z początkiem sezonu jesienno-zimowego agencja zjednoczenie.com rozpoczęła współpracę z Monnari Trade S.A. Firma jest właścicielem między innymi marek Monnari oraz Pabia. Owoce współpracy są dostępne dla internautów w postaci dwóch nowych serwisów www.monnari.com.pl oraz www.pabia.eu.
0 1 0 0 0 29.08.2008„Moje Mieszkanie” – pismem dla kobiet otwartych na zmiany29 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się wrześniowe wydanie miesięcznika „Moje Mieszkanie”. Tegoroczny dziewiąty numer pisma jest jednocześnie pierwszym wydawanym przez MURATORA SA. Jego ukazaniu się towarzyszy kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie. Wraz z wydaniem „Mojego Mieszkania” MURATOR SA uruchamia nowy serwis: www.mojemieszkanie.pl.
0 1 0 0 0 29.08.2008Niesamowite historie Janusza Weissa„Niesamowite historie” to zbiór autentycznych opowieści prezentowanych przez Janusza Weissa. Są to opowiadania o zwykłych ludziach, których spotkały w życiu zadziwiające historie. Serial będzie można zobaczyć w jesiennej ramówce TV Puls. „Niesamowite historie” w reżyserii Macieja Wielowieyskiego pojawią się już we wrześniu, a oglądać je będzie można w środy o 22.30. Jest to najnowsza produkcja MT ART – spółki należącej w 100% do ATM Grupy.
0 1 0 0 0 29.08.2008Klubowa noc w PoznaniuW sobotę 6 września 2008 w poznańskim klubie SQ odbędzie się druga impreza z cyklu Bacardi B-Live 2008/2009, którą uświetni m.in. występ Dj`a Leo, jednego z najsłynniejszych londyńskich Dj`ów.
0 1 0 0 0 29.08.2008Teatr Muzyczny ROMA rozpoczyna współpracę z Equinox MediaOd września 2008 roku Equinox Media zajmie się zakupem mediów dla Teatru Muzycznego ROMA. Equinox wygrał przetarg, w którym wzięło udział wiele agencji i innych domów mediowych.
0 1 0 0 0 29.08.2008Tajemnicza kapsuła AsterOd piątku 29 września br. w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy stolicy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły ASTER. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę – telefonii komórkowej w ASTER.
0 1 0 0 0 28.08.2008Złote Godło na opakowaniach piwa PiastZłote Godło na opakowaniach piwa PiastMarka Piast, z portfela firmy Carlsberg Polska, wprowadziła nowy wzór opakowań, na których konsumenci będą mogli odnaleźć złote godło: Laur Konsumenta 2008 informujące o uhonorowaniu marki Piast tą nagrodą w kategorii Produkt Regionalny Roku.
0 1 0 0 0 28.08.2008Vision Group dla CIMAAgencja Vision Group przedłużyła współpracę z CIMA – Chartered Institute of Management Accountants. Vision Group odpowiada za realizację działań z zakresu korporacyjnego public relations CIMA w Polsce. Firmy współpracują ze sobą od stycznia 2008 r.