0 1 0 0 0 2.03.2009Karta kredytowa Sygma Banku dla klientów JYSKOd początku marca b.r. klienci sieci wszystkich sklepów JYSK na terenie całej Polski będą mogli płacić za zakupy kartą kredytową JYSK MasterCard wydaną przez Sygma Bank. Do tej pory karta była oferowana w wybranych sklepach tej sieci. Posiadacze Karty mogą korzystać z darmowych kredytów oferowanych w czasowych promocjach oraz szerokiej oferty promocyjnej sieci sklepów JYSK.
0 1 0 0 0 2.03.2009Amako dla Ministerstwa Zdrowia i NFZKrakowska Agencja Reklamowa Amako zangażowała się w akcję społeczną NFZ i Ministerstwa Zdrowia. Agencja wzięła na siebie zaprojektowanie i nadzór nad produkcją materiałów poligraficznych oraz przygotowanie od początku do końca (włącznie z udostępnieniem nośnika) reklamy wielkoformatowej, która zawisła przy krakowskich Błoniach.
0 1 0 0 0 2.03.2009Największe światowe opery w MultikinieRusza nowy projekt Multikina, dzięki któremu najlepsze światowe spektakle operowe w jakości HD już od 17 marca zagoszczą na wielkim ekranie wybranych kin. Pierwszym spektaklem transmitowanym na żywo prosto z Opera Royal de Wallonie będzie „La Traviata”.
0 1 0 0 0 2.03.2009Miss Świata z Galerią MokotówAgencja reklamowa Communication Unlimited przygotowuje kampanię reklamową dla Galerii Mokotów. Twarzą kampanii została Miss Świata 2006 – pochodząca z Czech Tatana Kucharova. Sesja zdjęciowa z udziałem Miss odbyła się w dniach 24-25 lutego br.
0 1 0 0 0 2.03.2009Joanna Klimas z Kostrzewa PRZ początkiem lutego br. Joanna Klimas rozpoczęła współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono zadania z zakresu doradztwa public relations oraz kreowania wizerunku projektantki w mediach ogólnopolskich.
0 1 0 0 0 2.03.2009ConTrust dla marek olejowych ShellShell przedłużył współpracę w zakresie działań public relations z agencją ConTrust. Umowa obejmuje działania dla marki Shell Helix i Shell Rimula.
0 1 0 0 0 2.03.2009Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w InternecieBadania przeprowadzone w Polsce wskazują, że aż 52 procent polskich internautów w wieku od 12 do 17 lat zetknęło się w Internecie z przemocą werbalną. Podczas dzisiejszej konferencji „Bezpieczeństwo i ochrona prywatności dzieci i młodzieży w Internecie – Metodyka nauczania i wychowania przez e-learning” firma Microsoft zaprezentowała program e-learningowy, którego celem jest edukowanie nauczycieli w zakresie bezpiecznego wykorzystywania nowych technologii w nauczaniu. Konferencja, która odbyła się pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej, zainaugurowała ogólnopolską kampanię promującą bezpieczne wykorzystanie Internetu.
0 1 0 0 0 2.03.2009Mindshare rozszerza zakres działalności Made in MindMade in Mind, agencja reklamowa działająca w strukturach Mindshare, poszerza zakres swojej działalności o branded content i product placement.
0 1 0 0 0 2.03.2009Kinder Bueno i Data SolutionsRuszyła ogólnopolska promocja konsumencka Kinder Bueno pod hasłem „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno”. Główną nagrodą jest Alfa Romeo MiTo. Na uczestników loterii czekają także MacBooki Air, iPody shuffle i karty prezentowe na zakupy w empiku. Za ideę oraz całkowitą obsługę akcji odpowiada agencja marketingu relacji Data Solutions, która realizuje projekt w efekcie wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 2.03.2009Pierwsze Rekomendacje Noble Concierge 2009 przyznaneNoble Concierge przyznało 16 pierwszych Rekomendacji na rok 2009. Co miesiąc wyróżniane będą kolejne pozycje. O przyznaniu Rekomendacji decydują opinie specjalnie powołanej kapituły, w skład której wchodzą m.in. partnerzy, eksperci wybranych dziedzin, redaktorzy pism, w tym „Private Banking”, a także najaktywniejsi klienci.