0 1 0 0 0 2.03.2009Arbovision dla dewelopera Mill-YonMill-Yon, developer należący do holdingu ILCD, podpisał z Arbovision umowę na 2009 r. W ramach kontraktu agencja zajmie się działaniami z zakresu marketingu, reklamy oraz promocji.
0 1 0 0 0 2.03.2009Harvard Business Review. Zarządzanie markąWykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
0 1 0 0 0 2.03.2009P&P dla firmy Bayer Schering PharmaDo portfolio P&P trafił kolejny tytuł branży custom publishing. Nowy magazyn – „Bayer Schering Pharma. General Medicine” – skierowany jest do lekarzy medycyny ogólnej, praktykujących w przychodniach i prywatnych gabinetach. Powstał na zlecenie koncernu Bayer.
0 1 0 0 0 2.03.2009Wykład „Badania marketingowe custom publishing”Stowarzyszenie Prasy Firmowej zaprasza na wykład poświęcony badaniom marketingowym custom publishing. Wykład odbędzie się 18 marca w siedzibie SPF.
0 1 0 0 0 2.03.2009Konferencja „Internet w badaniach”6 marca we Wrocławiu dojdzie do spotkania przedstawicieli branży badawczej, internetowej, agencji reklamowych oraz naukowców. Wspólnie wezmą oni udział w konferencji "Internet w badaniach" organizowanej przez Biznes 2.0.
0 1 0 0 0 2.03.2009Albedo Marketing otwiera oddział w WarszawieAgencja reklamowa Albedo Marketing otworzyła oddział w Warszawie. W ramach prowadzonych działań informacyjnych Albedo przygotowało niestandardowy mailing do wybranych klientów, który ma zwrócić ich uwagę na lądowanie w Warszawie i zachęcić do spotkania oraz poznania agencji.
0 1 0 0 0 2.03.2009Ideacto dla Lasów PaństwowychLasy Państwowe nawiązały współpracę z agencją Ideacto specjalizującą się w usability oraz strategiach internetowych.
0 1 0 0 0 2.03.2009„Nieskończone możliwości” – kampania reklamowa Telefonii DialogRuszyła kampania reklamowa najnowszej promocji Telefonii Dialog – „Nieskończone możliwości”. Głównymi jej elementami są: spoty radiowe, reklama prasowa oraz outdoor (billboardy, city lighty oraz air boardy).
0 1 0 0 0 2.03.2009Nowe nośniki w ofercie Digital OutdoorFirma Digital Outdoor Sp. z o.o. zarządzająca siecią wielkoformatowych ekranów zewnętrznych „VideoBoard” zrealizowała dwie kolejne instalacje w rejonie Dolnego Śląska.
0 1 0 0 0 2.03.2009Axel Springer Polska wprowadza nowe produkty reklamoweBiuro reklamy prasy codziennej Axel Springer Polska wprowadza od marca nowe produkty reklamowe. Nowością będzie pakiet PressPower Local i oferta GRPower skierowana do męskiej grupy docelowej, a także sprzedaż pakietowa wydań magazynowych dzienników Springera.