Mindshare rozszerza zakres działalności Made in Mind - Marketing przy Kawie
Mindshare rozszerza zakres działalności Made in Mind
  • 0
  • 1
2.03.2009

Mindshare rozszerza zakres działalności Made in Mind

Made in Mind, agencja reklamowa działająca w strukturach Mindshare, poszerza zakres swojej działalności o branded content i product placement.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2009

28 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2009

Nowy marketing

"Nowy marketing" to publikacja, która w przystępny sposób przedstawia narzędzia marketingu online. Ponadto autor opisuje wpływ nowych mediów na postawy i zachowania konsumentów oraz konsekwencje tych zmian dla tradycyjnego marketingu. W książce w usystematyzowany sposób zaprezentowane zostały nowe narzędzia komunikacji w sieci na podstawie koncepcji Web 2.0. Rolą tej książki jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na kluczowe z punktu widzenia marketingu i komunikacji zagadnienia. Nowy marketing stara się wykazać nie różnice czy podobieństwa, lecz zależności pomiędzy światem materialnym a internetowym.