Kinder Bueno i Data Solutions
  • 0
  • 1
2.03.2009

Kinder Bueno i Data Solutions

Ruszyła ogólnopolska promocja konsumencka  Kinder Bueno pod hasłem „Z każdą godziną Świat bardziej Bueno”. Główną nagrodą jest Alfa Romeo MiTo. Na uczestników loterii czekają także MacBooki Air, iPody shuffle i karty prezentowe na zakupy w empiku. Za ideę oraz całkowitą obsługę akcji odpowiada agencja marketingu relacji Data Solutions, która realizuje projekt w efekcie wygranego przetargu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54811 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2009

28 lutego 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.02.2009

Nowy marketing

"Nowy marketing" to publikacja, która w przystępny sposób przedstawia narzędzia marketingu online. Ponadto autor opisuje wpływ nowych mediów na postawy i zachowania konsumentów oraz konsekwencje tych zmian dla tradycyjnego marketingu. W książce w usystematyzowany sposób zaprezentowane zostały nowe narzędzia komunikacji w sieci na podstawie koncepcji Web 2.0. Rolą tej książki jest przede wszystkim zwrócenie uwagi na kluczowe z punktu widzenia marketingu i komunikacji zagadnienia. Nowy marketing stara się wykazać nie różnice czy podobieństwa, lecz zależności pomiędzy światem materialnym a internetowym.