ConTrust dla marek olejowych Shell - Marketing przy Kawie
ConTrust dla marek olejowych Shell
  • 0
  • 1
2.03.2009

ConTrust dla marek olejowych Shell

Shell przedłużył współpracę w zakresie działań public relations z agencją ConTrust. Umowa obejmuje działania dla marki Shell Helix i Shell Rimula.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55057 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2009

Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w Internecie

Badania przeprowadzone w Polsce wskazują, że aż 52 procent polskich internautów w wieku od 12 do 17 lat zetknęło się w Internecie z przemocą werbalną. Podczas dzisiejszej konferencji „Bezpieczeństwo i ochrona prywatności dzieci i młodzieży w Internecie – Metodyka nauczania i wychowania przez e-learning” firma Microsoft zaprezentowała program e-learningowy, którego celem jest edukowanie nauczycieli w zakresie bezpiecznego wykorzystywania nowych technologii w nauczaniu. Konferencja, która odbyła się pod patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej, zainaugurowała ogólnopolską kampanię promującą bezpieczne wykorzystanie Internetu.