0 1 0 0 0 5.03.2009Feedback / Hill & Knowlton dla marki BGNFeedback / Hill & Knowlton rozpoczęła współpracę z paryską marką odzieżową BGN.
0 1 0 0 0 5.03.2009Nowe akcje marketingowe w BP Polska dzięki Comarch Loyalty ManagementMiesiąc po wdrożeniu nowej wersji systemu Comarch Loyalty Management firma BP Polska wprowadziła na polski rynek nowe techniki marketingowe związane z CRM.
0 1 0 0 0 5.03.2009TUI Poland dołączył do Warsaw Destination AllianceDo grona Warsaw Destination Alliance dołączyła kolejna firma. Jest nią polski touroperator: TUI Poland.
0 1 0 0 0 5.03.2009Nowy program multipartnerski dla firm z sektora produktów klasy premiumW połowie grudnia 2008 firma La Passion du Vin została partnerem programu lojalnościowego La Passion. Jego architektura jest syntezą szeregu rozwiązań stosowanych na rynku programów lojalnościowych w Polsce i na świecie. System ten bazuje na bardziej optymalnym niż do tej pory wykorzystaniu środków przeznaczonych na politykę rabatową firmy.
0 1 0 0 0 5.03.2009Rusza kampania promocyjna marki Top SecretW prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca wiosenną kolekcję Top Secret – jednej z marek Grupy Kapitałowej Redan SA.
0 1 0 0 0 5.03.2009Grupa Saatchi & Saatchi dla KubusiaGrupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową wprowadzająca nowy produkt - Kubuś SCOOL.
0 1 0 0 0 4.03.2009Rusza kampania promocyjna Wild Bean Cafe4 marca br. rusza kampania reklamowa Wild Bean Cafe. W radiu, telewizji, kinie i na bilboardach będzie można poznać nową ofertę kawiarni znajdujących się na 185 stacjach BP w całej Polsce.
0 1 0 0 0 4.03.2009Szkoła Główna Handlowa w Warszawie współpracuje z Interactive Advertising Bureau PolskaZwiązek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczęła współprace w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy.
0 1 0 0 1 4.03.2009Kosmetyki, bez których trudno przeżyćDamska torebka od lat jest tematem żartów, stanowi prawdziwą tajemnicę dla wielu mężczyzn. Bo w damskiej torebce mieszczą się bardzo zaskakujące rzeczy, a znalezienie w niej tego, czego w danej chwili najbardziej się szuka, graniczy z cudem. Łatwo się domyślić, że kobiety, które lubią się malować mają zawsze przy sobie jakiś kosmetyk. Agencja badawcza Inquiry sprawdziła jakie to kosmetyki kolorowe powinny wg Polek być zawsze w ich torebkach.
0 1 0 0 0 4.03.2009Marki w kryzysie. Rewolucja na rynkuSłabną marki banków, ubezpieczycieli i telefonii komórkowych, za to marki telewizji, stacji radiowych, produktów konsumpcyjnych i celebrities rosną w siłę. Obecny kryzys sprawi, że wiele marek zniknie z rynku bezpowrotnie, inne wyjdą z niego wzmocnione. Pytanie brzmi: które i dlaczego?