0 1 5.03.2009Grupa Saatchi & Saatchi dla Kubusiakampanie reklamowe TweetGrupa Saatchi & Saatchi realizuje kampanię reklamową wprowadzająca nowy produkt – Kubuś SCOOL.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 4.03.2009Rusza kampania promocyjna Wild Bean Cafe4 marca br. rusza kampania reklamowa Wild Bean Cafe. W radiu, telewizji, kinie i na bilboardach będzie można poznać nową ofertę kawiarni znajdujących się na 185 stacjach BP w całej Polsce.
0 1 0 0 0 4.03.2009Szkoła Główna Handlowa w Warszawie współpracuje z Interactive Advertising Bureau PolskaZwiązek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczęła współprace w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy.
0 1 0 0 0 4.03.2009Kosmetyki, bez których trudno przeżyćDamska torebka od lat jest tematem żartów, stanowi prawdziwą tajemnicę dla wielu mężczyzn. Bo w damskiej torebce mieszczą się bardzo zaskakujące rzeczy, a znalezienie w niej tego, czego w danej chwili najbardziej się szuka, graniczy z cudem. Łatwo się domyślić, że kobiety, które lubią się malować mają zawsze przy sobie jakiś kosmetyk. Agencja badawcza Inquiry sprawdziła jakie to kosmetyki kolorowe powinny wg Polek być zawsze w ich torebkach.
0 1 0 0 0 4.03.2009Marki w kryzysie. Rewolucja na rynkuSłabną marki banków, ubezpieczycieli i telefonii komórkowych, za to marki telewizji, stacji radiowych, produktów konsumpcyjnych i celebrities rosną w siłę. Obecny kryzys sprawi, że wiele marek zniknie z rynku bezpowrotnie, inne wyjdą z niego wzmocnione. Pytanie brzmi: które i dlaczego?