0 1 5.03.2009Feedback / Hill & Knowlton dla marki BGNfirmy TweetFeedback / Hill & Knowlton rozpoczęła współpracę z paryską marką odzieżową BGN.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54812 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 5.03.2009Nowe akcje marketingowe w BP Polska dzięki Comarch Loyalty ManagementMiesiąc po wdrożeniu nowej wersji systemu Comarch Loyalty Management firma BP Polska wprowadziła na polski rynek nowe techniki marketingowe związane z CRM.
0 1 0 0 0 5.03.2009TUI Poland dołączył do Warsaw Destination AllianceDo grona Warsaw Destination Alliance dołączyła kolejna firma. Jest nią polski touroperator: TUI Poland.
0 1 0 0 0 5.03.2009Nowy program multipartnerski dla firm z sektora produktów klasy premiumW połowie grudnia 2008 firma La Passion du Vin została partnerem programu lojalnościowego La Passion. Jego architektura jest syntezą szeregu rozwiązań stosowanych na rynku programów lojalnościowych w Polsce i na świecie. System ten bazuje na bardziej optymalnym niż do tej pory wykorzystaniu środków przeznaczonych na politykę rabatową firmy.
0 1 0 0 0 5.03.2009Rusza kampania promocyjna marki Top SecretW prasie, internecie i punktach sprzedaży ruszyła kampania promująca wiosenną kolekcję Top Secret – jednej z marek Grupy Kapitałowej Redan SA.