Szkoła Główna Handlowa w Warszawie współpracuje z Interactive Advertising Bureau Polska - Marketing przy Kawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie współpracuje z Interactive Advertising Bureau Polska
  • 0
  • 1
4.03.2009

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie współpracuje z Interactive Advertising Bureau Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej Interactive Advertising Bureau Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie rozpoczęła współprace w ramach Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2009

Kosmetyki, bez których trudno przeżyć

Damska torebka od lat jest tematem żartów, stanowi prawdziwą tajemnicę dla wielu mężczyzn. Bo w damskiej torebce mieszczą się bardzo zaskakujące rzeczy, a znalezienie w niej tego, czego w danej chwili najbardziej się szuka, graniczy z cudem. Łatwo się domyślić, że kobiety, które lubią się malować mają zawsze przy sobie jakiś kosmetyk. Agencja badawcza Inquiry sprawdziła jakie to kosmetyki kolorowe powinny wg Polek być zawsze w ich torebkach.