0 1 0 0 0 23.02.2009Arbovision dla Oticon PolskaOticon Polska, producent aparatów słuchowych, przedłużył o kolejny rok współpracę z Arbovision.
0 1 0 0 0 23.02.2009Nowy przetarg w PZUGrupa PZU wkrótce rozpocznie przetarg na obsługę w zakresie usług poligraficznych.
0 1 0 0 0 23.02.2009Połączone siły OS3 multimedia i Value MediaOS3 multimedia, agencja marketingu interaktywnego, nawiązała partnerską współpracę z domem mediowym Value Media.
1 1 0 0 0 23.02.2009Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa KFCW ramach rozpoczynającej się właśnie kampanii wizerunkowej marki KFC, na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych, zobaczyć będzie można spot zatytułowany „Kucharz”.
0 1 0 0 0 23.02.2009Nowy Fisiel – nowa kampania23 lutego br. startuje druga odsłona kampanii reklamowej marki Fisiel z porfolio Delecty. Akcja jest kontynuacją działań informacyjnych na łamach telewizji i prasy, rozpoczętych w ubiegłym roku.
0 1 0 0 0 23.02.2009Targi Euro-Reklama Outdoor i Gift EXPO 2009Już za dwa miesiące na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich odbędzie się ważne wydarzenie dla wszystkich zawodowo związanych z branżą reklamową i poligraficzną. Przez cztery dni od 21 do 24 kwietnia br. w Poznaniu odbywać się będą kolejne edycje Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro-Reklama Outdoor EXPO 2009 i Euro-Reklama Gift EXPO 2009 oraz Międzynarodowych Targów Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia 2009. Ofertę uzupełnią Branżowe Targi Zdobienia Odzieży i Marketingu Tekstylnego TeksPro, które w 2009 roku świętować będą swoją premierę.
0 1 0 0 0 23.02.2009I-apteka.pl w portfolio IDMnetDo portfolio Internetowego Domu Mediowego IDMnet S.A. dołączył serwis i-apteka.pl.
0 1 0 0 0 23.02.2009Ukazał się pierwszy numer „Nowe Media Magazyn”Na rynku pojawiło się nowe bezpłatne pismo skierowane do wszystkich zainteresowanych branżą marketingową.
0 1 0 0 0 23.02.2009Wrocławski Salon Urody Pasja wybiera GutPRZ początkiem lutego nowy wrocławski Salon Urody Pasja nawiązał współpracę z agencją GutPR.
0 1 0 0 0 23.02.2009E-mail marketing – efektywne wsparcie sprzedaży26 lutego rozpoczyna się cykl warsztatów e-marketingowych skierowanych do marketerów oraz reklamodawców. Pierwsze spotkanie pod hasłem "E-mail marketing - efektywne wsparcie sprzedaży" będzie poświęcone skutecznym sposobom i narzędziom zwiększającym sprzedaż.