0 3 0 0 0 31.03.2009TVP Warszawa widocznie najlepszaTVP Warszawa rozpoczyna kampanię reklamową programów „Telewizyjny Kurier Warszawski”, „Kurier Mazowiecki”, „Raport na gorąco”, „Qadrans Qltury” oraz „Alchemia Zdrowia i Urody”.
0 1 0 0 0 31.03.2009Kampania edukacyjna „Zaplanuj swoją przyszłość”O przygodach Aldony i Arka Rogalskich i ich zmaganiach ze skromnymi dochodami i nagłymi potrzebami finansowymi - mogli usłyszeć słuchacze regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. Losy typowej rodziny zmagającej się z różnymi codziennymi potrzebami i związanymi z nimi wydatkami były elementem kampanii edukacyjnej „ Zaplanuj swoją przyszłość”, realizowanej przez Fundację Komunikacji Społecznej w ramach programu koordynowanego przez Fundację Wspomagania Wsi.
0 1 0 0 0 31.03.2009JHC przygotował kampanię wizerunkową dla Grupy LUX MEDGrupa LUX MED, w skład której wchodzą sieci medyczne: LUX MED, Medycyna Rodzinna, Promedis oraz centra diagnostyczne: AVI i Fado, rozpoczyna działania komunikacyjne skierowane do klientów korporacyjnych.
0 1 0 0 0 31.03.2009Liebrecht & wooD wybrała Imago Public RelationsFirma deweloperska Liebrecht & wooD rozpoczęła współpracę z Imago Public Relations. Konsultanci agencji będą odpowiedzialni za PR korporacyjny oraz komunikację projektów inwestycyjnych dewelopera w Polsce.
0 1 0 0 0 31.03.2009Kongres Interact 2009W dniach 10-12 czerwca 2009r. w Brukseli odbędzie się Kongres Interact 2009. Tematem przewodnim tegorocznego spotkania jest innowacyjność w cyfrowej reklamie. Kongres ma za zadanie zainspirować uczestników do poszukiwania nowych kanałów komunikacji z cyfrową społecznością i rynkiem multimedialnym.
0 1 0 0 0 31.03.2009Posiedzenie Rady Nadzorczej Polskiego RadiaW sobotę 28 marca 2009 r. podczas posiedzenia Rady Nadzorczej PR SA odbyły się spotkania z kandydatami na członków Zarządu PR SA. Przybyło wszystkich sześciu kandydatów. Konkurs może zostać rozstrzygnięty na najbliższym posiedzeniu - 18 lub 25 kwietnia br. Rada Nadzorcza zatwierdziła plan finansowy Spółki na 2009 rok. Uchwałą Rady Nadzorczej komórka organizacyjna Nowe Media została przekształcona w Portal Informacyjny Polskiego Radia.
0 1 0 0 0 31.03.2009Rusza wiosenna promocja produktów firmy CastrolW dniu 30 marca rozpoczęła się wiosenna promocja produktów Castrol pod hasłem "Startuj po nagrody!".
0 1 0 0 0 31.03.2009Cumulus dla Grupy OżarówAgencja Reklamowa Cumulus przygotowała dla Grupy Ożarów nowe materiały promujące linię produktów Reymix.
0 1 0 0 0 31.03.2009adidas rusza z kampanią OriginalsW tym roku adidas świętuje 60-lecie powstania marki. Z tej okazji przygotowano wiosenno-letnią kolekcję adidas Originals, inspirowaną tradycyjnymi wzorami starej amerykańskiej szkoły. Projekt rusza pod hasłem "Celebruj Oryginalność". Kampania obejmuje outdoor, reklamę w wybranych tytułach prasowych, działania w Internecie, telewizji, kinie, oraz PR.
0 1 0 0 0 31.03.2009OS3 dla LireneLirene powierzyła swój budżet strategii w Internecie agencji interaktywnej OS3 multimedia.