adidas rusza z kampanią Originals - Marketing przy Kawie
adidas rusza z kampanią Originals
  • 0
  • 1
31.03.2009

adidas rusza z kampanią Originals

W tym roku adidas świętuje 60-lecie powstania marki. Z tej okazji przygotowano wiosenno-letnią kolekcję adidas Originals, inspirowaną tradycyjnymi wzorami starej amerykańskiej szkoły. Projekt rusza pod hasłem „Celebruj Oryginalność”. Kampania obejmuje outdoor, reklamę w wybranych tytułach prasowych, działania w Internecie, telewizji, kinie, oraz PR.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2009

Rynek e-commerce według Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Grupa robocza e-commerce Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przygotowała raport podsumowujący stan branży e-commerce w Polsce w 2008 roku. Według autorów wartość rynku wzrosła o 36 procent i wynosi ponad 11 miliardów złotych. Autorzy przewidują, że 2009 rok będzie charakteryzował się wolniejszym wzrostem, ale jednocześnie ustabilizuje sektor e-commerce w Polsce. Raport powstał w SMB po raz pierwszy. Jego wyniki zostały użyczone IAB Polska do wykorzystania w raporcie rocznym związku.

30 marca 2009