JHC przygotował kampanię wizerunkową dla Grupy LUX MED
  • 0
  • 1
31.03.2009

JHC przygotował kampanię wizerunkową dla Grupy LUX MED

Grupa LUX MED, w skład której wchodzą sieci medyczne: LUX MED, Medycyna Rodzinna, Promedis oraz centra diagnostyczne: AVI i Fado, rozpoczyna działania komunikacyjne skierowane do klientów korporacyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 marca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
31.03.2009

Posiedzenie Rady Nadzorczej Polskiego Radia

W sobotę 28 marca 2009 r. podczas posiedzenia Rady Nadzorczej PR SA odbyły się spotkania z kandydatami na członków Zarządu PR SA. Przybyło wszystkich sześciu kandydatów. Konkurs może zostać rozstrzygnięty na najbliższym posiedzeniu - 18 lub 25 kwietnia br. Rada Nadzorcza zatwierdziła plan finansowy Spółki na 2009 rok. Uchwałą Rady Nadzorczej komórka organizacyjna Nowe Media została przekształcona w Portal Informacyjny Polskiego Radia.