0 2 0 0 0 1.04.2009Nowa kampania Radia TOK FMRozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Radia TOK FM, ukazująca poszczególne programy stacji w satyrycznym ujęciu Andrzeja Czeczota.
0 1 0 0 1 1.04.2009Środa najlepszym dniem na spokojne zakupy w PolsceJak wskazują zamówione przez organizację Visa Europe badania, środa jest dla Polaków najlepszym dniem tygodnia na dokonywanie zakupów. Respondenci z całego kraju odpowiadają zgodnie, że w tym dniu najrzadziej kupują artykuły spożywcze i ubrania w centrach handlowych, supermarketach i sklepach - a to właśnie kolejki są najbardziej powszechnym źródłem irytacji podczas zakupów. Badanie zostało przeprowadzone w wybranych krajach Europy. Z kolei wyniki badania w Wielkiej Brytanii pokazały, że najlepszym dniem na zakupy na Wyspach jest wtorek, gdyż najmniej osób decyduje się na nie w ten właśnie dzień.
0 1 0 0 0 1.04.2009Telewizyjna kampania Ibum Forte„Ibum Forte – najsilniejszy Ibum na rynku” – pod takim hasłem 1 kwietnia rozpoczyna się kampania telewizyjna leku przeciwbólowego Ibum Forte firmy Hasco-Lek.
0 1 0 0 0 31.03.2009Ciszewski Marketing Sportowy i Ciszewski Public Relations wypromują turniej „Gramy o Złotą Piłkę”Konsorcjum Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. i Ciszewski Public Relations SA wygrało przetarg na obsługę promocyjną 49. turnieju piłki nożnej dla dzieci i młodzieży „Gramy o Złotą Piłkę” im. Aleksandra Zaranka.
0 1 0 0 0 31.03.2009Pleon ponownie dla WrocławiaWrocław po raz kolejny zaprosił do współpracy Agencję Pleon. Pleon odpowiedzialny jest za przygotowanie i wdrażanie strategii komunikacyjnej związanej z otwarciem we Wrocławiu wystawy multimedialnej „Europa - to nasza historia”.
0 1 0 0 0 31.03.2009Wspólna oferta 8fish i AutentikiAgencja Autentika oraz firma 8fish zapowiedziały wspólną strategię marketingowo-sprzedażową na kolejne trzy kwartały bieżącego roku.
0 1 0 0 0 31.03.2009Headlines Porter Novelli wspiera La Roche-Posay Laboratoire PharmaceutiqueAgencja Headlines Porter Novelli rozpoczęła współpracę z La Roche-Posay Laboratoire Pharmaceutique, w ramach kampanii społecznej „Badaj znamiona! Dzień walki z czerniakiem”.
0 1 0 0 0 31.03.2009Planet PR dla PacanowaAgencja Planet PR wygrała konkurs na opracowanie strategii promocji Pacanowa jako Europejskiej Stolicy Bajek. Zakłada ona ogólnopolską kampanię radiowo-telewizyjną i billboardową oraz organizowanie jednej dużej imprezy kulturalnej na kwartał.
0 1 0 0 0 31.03.2009Effective PR partnerem merytorycznym konferencji Negocjator 2009Ponad 20 bezpłatnych warsztatów dla studentów poprowadzą przedstawiciele firm w trakcie ósmej edycji konferencji Negocjator, która odbędzie się 1-3 kwietnia 2009 r., w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Effective Public Relations.
0 1 0 0 0 31.03.2009Kwietniowe wyróżnienia Noble ConciergeNoble Concierge przyznało kolejne cztery rekomendacje. W kwietniu uznanie zyskały firmy, dla których ideą działalności jest indywidualne podejście do klienta, najwyższa jakość usług, a wszystko uwieńczone niestandardowym pomysłem na produkt.