0 1 31.03.2009OS3 dla Lirenefirmy TweetLirene powierzyła swój budżet strategii w Internecie agencji interaktywnej OS3 multimedia.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54842 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 31.03.2009Rynek e-commerce według Stowarzyszenia Marketingu BezpośredniegoGrupa robocza e-commerce Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przygotowała raport podsumowujący stan branży e-commerce w Polsce w 2008 roku. Według autorów wartość rynku wzrosła o 36 procent i wynosi ponad 11 miliardów złotych. Autorzy przewidują, że 2009 rok będzie charakteryzował się wolniejszym wzrostem, ale jednocześnie ustabilizuje sektor e-commerce w Polsce. Raport powstał w SMB po raz pierwszy. Jego wyniki zostały użyczone IAB Polska do wykorzystania w raporcie rocznym związku.
0 2 0 0 0 31.03.2009Portret Kobiet Przedsiębiorczych – Raport instytutu PBS DGASzersze spojrzenie na dane demograficzne, ekonomiczne i zmiany zachodzące w stylu życia sugeruje, że mamy do czynienia z narodzinami nowego trendu. Dziś pytanie, „Czego pragną kobiety?” powinni zadawać sobie nie tylko panowie zabiegający o ich względy, ale także firmy, które zdają sobie sprawę z potencjału nowej niszy rynkowej.
0 1 0 0 0 30.03.2009Internetq Poland promuje loterię „Pusty SMS”Przy produkcji spotu reklamującego dziesiątą edycję esemesowej loterii organizowanej przez Internetq Poland po raz kolejny zaangażowany został Tomasz Stockinger.
0 1 0 0 0 30.03.2009V2Media wchodzi na rosyjski rynekPół roku po premierze w Polsce, internetowa sieć reklamy video V2Media rozpoczyna działalność w Rosji.