0 1 0 0 0 28.04.2009LOGICSEARCH uczestnikiem szkolenia Google w DublinieBroker SEM LOGICSEARCH wziął udział w pierwszym europejskim szkoleniu Google dla Agencji.
0 1 0 0 0 28.04.2009Advertiva dla Xerox PolskaAgencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Xerox Polska, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Xerox Xtra Club.
0 1 0 0 0 28.04.2009Agencja Hypermedia wspiera działania marki adidasAgencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
0 1 0 0 0 28.04.2009Mlekpol – najwięcej mleka do polskich szkółSpółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała puchar i wyróżnienie Agencji Rynku Rolnego za największą ilość mleka dostarczoną do szkół w programie „Szklanka mleka”. Puchar wręczony został przedstawicielowi Mlekpolu przez Prezesa ARR Władysława Łukasika podczas konferencji zorganizowanej 27 kwietnia br. w Warszawie przez Polską Izbę Mleka.
0 1 0 0 0 28.04.2009Majowa kampania Claritine SPE27 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Claritine SPE, leku o działaniu przeciwalergicznym, dostępnym bez recepty.
0 1 0 0 0 28.04.2009Jet Line wygrał przetarg Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w PolsceJet Line wygrał przetarg ogłoszony przez Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce (PKE) na produkcję i zamontowanie wielkoformatowej dekoracji w postaci flagi Unii Europejskiej na budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Największa w Polsce flaga wspólnoty jest elementem obchodów 5. rocznicy wstąpienia Polski do UE.
0 1 0 0 0 28.04.2009Wyścig w barwach AkzoNobelWystartował nowy program motywacyjno-sprzedażowy dla sklepów detalicznych kanału niezależnego firmy AkzoNobel największego na świecie producenta farb i specjalistycznych produktów chemicznych. „Wyścig w barwach AkzoNobel” wspiera marki Dulux®, Nobiles, Sadolin i Hammerite. Na początek uczestnicy otrzymali pakiety startowe z oryginalnymi breloczkami Porsche. Organizatorem programu jest wybrana na drodze przetargu poznańska agencja Albedo Marketing.
0 1 0 0 0 28.04.2009Panasonic i Catlin Arctic Survey badają zmiany klimatyczneFirma Panasonic ogłosiła rozpoczęcie współpracy z programem badawczym Catlin Arctic Survey, którego celem jest zbadanie grubości i gęstości pokrywy lodowej Oceanu Arktycznego. Organizatorzy projektu otrzymali od Panasonic wsparcie finansowe oraz sprzętowe. Ekipa Catlin Arctic Survey używa aparatów fotograficznych LUMIX DMC-LZ10 oraz innych produktów audio-video marki Panasonic. Zaangażowanie Panasonic jest częścią ekologicznej strategii zrównoważonego rozwoju eco ideas, która jest jednym z priorytetów Panasonic Corporation.
0 1 0 0 0 28.04.2009Fanta – Naturalnie Fantastyczna„Naturalnie Fantastyczna” to nazwa nowej kampanii reklamowej marki Fanta. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu jako napoju premium, którego receptura oparta jest na składnikach najwyższej jakości, zawierającego sok pomarańczowy, bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników. Na opakowaniach napojów i materiałach promocyjnych pojawił się napis „Bardzo pomarańczowa. Bez dodatku konserwantów”. Kampanii, która rozpoczęła się emisją spotu w wybranych stacjach telewizyjnych, towarzyszyć będą działania PR, w Internecie oraz aktywacja w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 28.04.2009Smaczne i zdrowe lato z NestléJuż wkrótce ruszy kolejna, letnia edycja akcji Nestlé „Jedz smacznie i zdrowo”. W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestlé odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 000 konsumentów otrzymało indywidualne menu, dostosowane do ich potrzeb i preferencji żywieniowych.