Wyścig w barwach AkzoNobel
  • 0
  • 1
28.04.2009

Wyścig w barwach AkzoNobel

Wystartował nowy program motywacyjno-sprzedażowy dla sklepów detalicznych kanału niezależnego firmy AkzoNobel największego na świecie producenta farb i specjalistycznych produktów chemicznych. „Wyścig w barwach AkzoNobel” wspiera marki Dulux®, Nobiles, Sadolin i Hammerite. Na początek uczestnicy otrzymali pakiety startowe z oryginalnymi breloczkami Porsche. Organizatorem programu jest wybrana na drodze przetargu poznańska agencja Albedo Marketing.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2009

Panasonic i Catlin Arctic Survey badają zmiany klimatyczne

Firma Panasonic ogłosiła rozpoczęcie współpracy z programem badawczym Catlin Arctic Survey, którego celem jest zbadanie grubości i gęstości pokrywy lodowej Oceanu Arktycznego. Organizatorzy projektu otrzymali od Panasonic wsparcie finansowe oraz sprzętowe. Ekipa Catlin Arctic Survey używa aparatów fotograficznych LUMIX DMC-LZ10 oraz innych produktów audio-video marki Panasonic. Zaangażowanie Panasonic jest częścią ekologicznej strategii zrównoważonego rozwoju eco ideas, która jest jednym z priorytetów Panasonic Corporation.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2009

Fanta - Naturalnie Fantastyczna

„Naturalnie Fantastyczna” to nazwa nowej kampanii reklamowej marki Fanta. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku produktu jako napoju premium, którego receptura oparta jest na składnikach najwyższej jakości, zawierającego sok pomarańczowy, bez dodatku konserwantów oraz sztucznych barwników. Na opakowaniach napojów i materiałach promocyjnych pojawił się napis „Bardzo pomarańczowa. Bez dodatku konserwantów”. Kampanii, która rozpoczęła się emisją spotu w wybranych stacjach telewizyjnych, towarzyszyć będą działania PR, w Internecie oraz aktywacja w punktach sprzedaży.