0 1 28.04.2009LOGICSEARCH uczestnikiem szkolenia Google w Dubliniemarketing internetowy TweetBroker SEM LOGICSEARCH wziął udział w pierwszym europejskim szkoleniu Google dla Agencji.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54849 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.04.2009Advertiva dla Xerox PolskaAgencja Reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Xerox Polska, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach nowej edycji ogólnopolskiego programu Xerox Xtra Club.
0 1 0 0 0 28.04.2009Agencja Hypermedia wspiera działania marki adidasAgencja Hypermedia (ISOBAR Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie strategii, a także za zaplanowanie działań mediowych w internecie do najnowszej kampanii wizerunkowej marki adidas Originals.
0 1 0 0 0 28.04.2009Mlekpol – najwięcej mleka do polskich szkółSpółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała puchar i wyróżnienie Agencji Rynku Rolnego za największą ilość mleka dostarczoną do szkół w programie „Szklanka mleka”. Puchar wręczony został przedstawicielowi Mlekpolu przez Prezesa ARR Władysława Łukasika podczas konferencji zorganizowanej 27 kwietnia br. w Warszawie przez Polską Izbę Mleka.
0 1 0 0 0 28.04.2009Majowa kampania Claritine SPE27 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Claritine SPE, leku o działaniu przeciwalergicznym, dostępnym bez recepty.