Mlekpol – najwięcej mleka do polskich szkół
  • 0
  • 1
28.04.2009

Mlekpol – najwięcej mleka do polskich szkół

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol otrzymała puchar i wyróżnienie Agencji Rynku Rolnego za największą ilość mleka dostarczoną do szkół w programie „Szklanka mleka”. Puchar wręczony został przedstawicielowi Mlekpolu przez Prezesa ARR Władysława Łukasika podczas konferencji zorganizowanej 27 kwietnia br. w Warszawie przez Polską Izbę Mleka.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47178 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

28 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2009

Wyścig w barwach AkzoNobel

Wystartował nowy program motywacyjno-sprzedażowy dla sklepów detalicznych kanału niezależnego firmy AkzoNobel największego na świecie producenta farb i specjalistycznych produktów chemicznych. „Wyścig w barwach AkzoNobel” wspiera marki Dulux®, Nobiles, Sadolin i Hammerite. Na początek uczestnicy otrzymali pakiety startowe z oryginalnymi breloczkami Porsche. Organizatorem programu jest wybrana na drodze przetargu poznańska agencja Albedo Marketing.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2009

Panasonic i Catlin Arctic Survey badają zmiany klimatyczne

Firma Panasonic ogłosiła rozpoczęcie współpracy z programem badawczym Catlin Arctic Survey, którego celem jest zbadanie grubości i gęstości pokrywy lodowej Oceanu Arktycznego. Organizatorzy projektu otrzymali od Panasonic wsparcie finansowe oraz sprzętowe. Ekipa Catlin Arctic Survey używa aparatów fotograficznych LUMIX DMC-LZ10 oraz innych produktów audio-video marki Panasonic. Zaangażowanie Panasonic jest częścią ekologicznej strategii zrównoważonego rozwoju eco ideas, która jest jednym z priorytetów Panasonic Corporation.