Smaczne i zdrowe lato z Nestlé
  • 0
  • 1
28.04.2009

Smaczne i zdrowe lato z Nestlé

Już wkrótce ruszy kolejna, letnia edycja akcji Nestlé „Jedz smacznie i zdrowo”. W zeszłym roku kampania spotkała się z bardzo dużym odzewem konsumentów. Eksperci żywieniowi Nestlé odwiedzili 100 hipermarketów, w których 52 000 konsumentów otrzymało indywidualne menu, dostosowane do ich potrzeb i preferencji żywieniowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2009

Odmienny stan zasługuje na odmienne traktowanie

28 kwietnia br. ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna „Odmienny stan – odmienne traktowanie”. Celem programu jest kształtowanie postaw społecznych, wskazanie, że kobieta w ciąży potrzebuje naszej szczególnej troski i odpowiedzialności. Wraz z kampanią zainaugurowano ranking „Miejsc Przyjaznych Przyszłej Mamie”, którego wyniki będzie można poznać pod koniec 2009 r. Wsparcia merytorycznego kampanii udzieliło Polskie Towarzystwo Ginekologiczne oraz Fundacja Mama. Organizatorem programu jest Falvit Mama, marka suplementu diety dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.