0 1 0 0 0 26.05.2009Widzew Łódź promuje się w biznesieWidzew Łódź w niekonwencjonalny sposób promuje się wśród przedsiębiorców z regionu łódzkiego – organizuje czwartkowe spotkania, na które zapraszani są potencjalni partnerzy i reklamodawcy.
0 1 0 0 0 26.05.2009Brązowa statuetka Clio Awards 2009 w Leo Burnett WarszawaDo kolekcji nagród Leo Burnett Warszawa dołączyło nowe trofeum, brązowa statuetka Clio Awards 2009 zdobyta przez agencję w kategorii „print”. Jury festiwalu nagrodziło kampanię Mosquitos (Boss, Salesman, Husband) przygotowaną na zlecenie firmy BROS.
0 1 0 0 0 26.05.2009DEM’a Promotion Polska dla L’Oréal PolskaAgencja marketingu bezpośredniego DEM’a Promotion Polska rozpoczęła roczną współpracę z polską filią największego światowego koncernu kosmetycznego. Współpraca obejmuje akcje promocyjne dla marek Garnier oraz Maybelline New York.
0 1 0 0 0 26.05.2009Mio Technology promuje Moov SMio Technology wraz z Agencją Infinity przygotowali premierową prezentację Moov S - nowej serii urządzeń Mio Technology do nawigacji samochodowej.
0 1 0 0 0 26.05.2009Dwa Światy ElektrośmieciOd 26 maja w Muzeum Techniki NOT w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie można oglądać wystawę edukacyjną „Dwa Światy Elektrośmieci”. Ekspozycja została stworzona przez organizację odzysku ElektroEko, aby w interesujący i przystępny sposób przedstawić tematykę recyklingu zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych oraz zasady właściwego postępowania z elektrośmieciami. Ma również na celu uświadomienie skali zagrożeń wynikających z niewłaściwego postępowania z elektrośmieciami, oraz wskazanie na zasadność ich przetwarzania i recyklingu.
0 1 0 0 0 26.05.2009Dołącz do najlepszych w Konkursie Biuletynów FirmowychJuż ponad 500 firm startowało dotychczas w Konkursie Biuletynów Firmowych. 89 proc. z nich udało się zrealizować cele związane z udziałem w tej rywalizacji. Większość uczestników zamierza kontynuować swój udział w Konkursie. Trwa właśnie jego 9. edycja. Po raz kolejny opinie uczestników wpłynęły na wprowadzenie wielu nowości.
0 1 0 0 0 26.05.2009Kast Communication wspiera 2 HeartsKast Communication rozpoczyna stałą współpracę z firmą 2 Hearts.
0 1 0 0 0 26.05.2009Orangeblue dla marki MagnumAgencja Orangeblue, na zlecenie Unilever Polska/Algida, stworzyła specjalne "Strefy Magnum" w 40 multipleksach w całej Polsce.
0 1 0 0 1 26.05.2009Komunikacja miast pod lupąMedia najczęściej poszukują informacji o zmianach na biznesowych mapach miast i o imprezach masowych, a poszukiwanie informacji rozpoczynają od odwiedzenia stron internetowych urzędów miejskich – wynika z audytu komunikacji 16 wybranych miast Polski, przeprowadzonego przez agencję Ciszewski Public Relations SA.
0 1 0 0 0 26.05.2009Przetestuj swojego viralaRuszył konkurs na najlepszy viral organizowany w ramach I Festiwalu Filmów Wirusowych „VirNick”. Do 12 czerwca 2009 roku można nadsyłać filmy. Festiwal odbędzie się od 19 do 21 czerwca w Krakowie. Organizatorem pierwszej w Polsce prezentacji filmów wirusowych jest krakowska agencja Data Public Relations we współpracy z Kinem Kijów. Centrum.