Komunikacja miast pod lupą
  • 0
  • 1
26.05.2009

Komunikacja miast pod lupą

Media najczęściej poszukują informacji o zmianach na biznesowych mapach miast i o imprezach masowych, a poszukiwanie informacji rozpoczynają od odwiedzenia stron internetowych urzędów miejskich – wynika z audytu komunikacji 16 wybranych miast Polski, przeprowadzonego przez agencję Ciszewski Public Relations SA.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52255 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Monika Be

13 lat temu

metodologia przeprowadzoneo audytu pozostawia wiele do życzenia na potwierdzenie tezy

cytat "W badaniu wzięli udział dziennikarze z 27 redakcji, w tym 12 internetowych i 15 prasowych oraz z jednej agencji informacyjnej. Wśród tytułów prasowych wyróżniono miesięczniki (9), dzienniki (3), tygodniki (2) i jeden dwumiesięcznik. Tematyka mediów, które wzięły udział w audycie, to turystyka (29%), marketing i public relations (25%), gospodarka i biznes (19%), media ogólnoinformacyjne (19%), kultura i lifestyle (8%". No i brak takich miast jak: Kraków, Białystok czy Zielona Góra.

26 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
26.05.2009

Statuetki SABRE Awards dla Fleishman-Hillard

Agencja Fleishman-Hillard została nagrodzona statuetką SABRE Awards za program Toaleta2012.pl realizowany na zlecenie firmy CWS-boco. Wyróżnienie przyznano za najlepszy projekt PR przeprowadzony w 2008 roku w Polsce, krajach bałtyckich oraz Rosji. Inny projekt – kampania dotycząca ochrony danych osobowych prowadzona na zlecenie firmy Fellowes w 5 krajach europejskich, w tym w Polsce przez FH - również został nagrodzony SABRE Awards.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
26.05.2009

Komunikacja wewnętrzna, czyli rzecz o intranecie

Korytarze, drzwi wahadłowe i windy nie są już odpowiedzią na „komunikację w firmie”. Świadomie zastąpił je intranet, czyli wewnętrzna sieć firmowa mająca zastosowanie już w małych przedsiębiorstwach. Za jej pośrednictwem można w łatwy i szybki sposób przekazać różne informacje wszystkim pracownikom, którzy mają dostęp do komputera. Sprawnie prowadzona komunikacja wewnętrzna zdecydowanie ułatwia zarządzanie, pomaga wyjaśniać niejasności u samych podstaw, wyprzedzając plotki może zapobiec kryzysowi, uspokoić i zmotywować pracowników.