0 1 0 0 0 26.05.2009Statuetki SABRE Awards dla Fleishman-HillardAgencja Fleishman-Hillard została nagrodzona statuetką SABRE Awards za program Toaleta2012.pl realizowany na zlecenie firmy CWS-boco. Wyróżnienie przyznano za najlepszy projekt PR przeprowadzony w 2008 roku w Polsce, krajach bałtyckich oraz Rosji. Inny projekt – kampania dotycząca ochrony danych osobowych prowadzona na zlecenie firmy Fellowes w 5 krajach europejskich, w tym w Polsce przez FH - również został nagrodzony SABRE Awards.
0 1 0 0 0 26.05.2009Większy zasięg New Age MediaW związku z otwarciem nowego kina wielosalowego Cinema City Bielsko Biała, dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media osiągnął 68% udział w polskim rynku ekranów w multipleksach.
0 1 0 0 0 26.05.2009Komunikacja wewnętrzna, czyli rzecz o intranecieKorytarze, drzwi wahadłowe i windy nie są już odpowiedzią na „komunikację w firmie”. Świadomie zastąpił je intranet, czyli wewnętrzna sieć firmowa mająca zastosowanie już w małych przedsiębiorstwach. Za jej pośrednictwem można w łatwy i szybki sposób przekazać różne informacje wszystkim pracownikom, którzy mają dostęp do komputera. Sprawnie prowadzona komunikacja wewnętrzna zdecydowanie ułatwia zarządzanie, pomaga wyjaśniać niejasności u samych podstaw, wyprzedzając plotki może zapobiec kryzysowi, uspokoić i zmotywować pracowników.
0 1 0 0 0 26.05.2009Ruszyła kampania Casions PolandCasinos Poland rozpoczął 25 kwietnia 2009 pierwszą w dwudziestoletniej historii kampanię promocyjną pod tytułem „Wygraj wyjazd do Las Vegas – Vivat Las Vegas”.
0 1 0 0 0 26.05.2009„Tak oryginalne jak Ty” – kampania reklamowa WawelKampania „Tak oryginalne jak Ty”, która ruszyła 25 maja, jest kontynuacją działań prowadzonych w latach ubiegłych.
0 1 0 0 0 26.05.2009Blue Grass i nadmorskie ambient mediaW dniach 18-24 maja br. w Katowicach odbyła się kampania promocyjna pod hasłem „Dni Województwa Zachodniopomorskiego 2009”. Za przygotowanie i przeprowadzenie akcji odpowiedzialna była poznańska agencja reklamowa – Blue Grass.
0 1 0 0 0 26.05.2009Janusz Lewandowski udzieli wywiadu na łamach blip.plJanusz Lewandowski, poseł do Parlamentu Europejskiego jako pierwszy polski polityk udzieli wywiadu na żywo za pośrednictwem platformy mikroblogów blip.pl. W środę 27 maja od godz. 14.00 za jej pośrednictwem będzie odpowiadał na wiele pytań dotyczących wykorzystania mediów społecznych, Internetu, członkostwie w Unii Europejskiej oraz dlaczego warto iść na wybory 7 czerwca.
0 1 0 0 0 26.05.2009Ruszyła kampania promocyjna Inicjatywy Razem 89Rusza decydujący etap kampanii Inicjatywy Razem 89. Celem kampanii jest promowanie 4 czerwca jako radosnego święta polskiej wolności i wpłynięcie na ton debaty publicznej o rocznicy '89.
0 1 0 0 0 26.05.2009Kampania ZDF nagrodzona brązowym medalem PlakaDiva 2009PlakaDiva 2009 przyznało nagrody za najlepszy Plakat & Media Grand Prix oraz za najciekawszą kreację w Ambient Media. Kampania reklamowa ZDF z Batmanem na zagłówkach taksówek w kategorii reklamy tranzytowej otrzymała brązowy medal.
0 1 0 0 0 26.05.2009Zające śpią spokojniej w INGOd 25 maja b.r. w ramach kampanii zachęcającej Polaków do oszczędzania w TV można zobaczyć nowy spot reklamowy ING Banku Śląskiego. Uzupełnieniem reklam telewizyjnych są rysunki Andrzeja Raczkowskiego w prasie i na witrynach oddziałów banku oraz kampania radiowa.