Orangeblue dla marki Magnum
  • 0
  • 1
26.05.2009

Orangeblue dla marki Magnum

Agencja Orangeblue, na zlecenie Unilever Polska/Algida, stworzyła specjalne „Strefy Magnum” w 40 multipleksach w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 maja 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.05.2009

Statuetki SABRE Awards dla Fleishman-Hillard

Agencja Fleishman-Hillard została nagrodzona statuetką SABRE Awards za program Toaleta2012.pl realizowany na zlecenie firmy CWS-boco. Wyróżnienie przyznano za najlepszy projekt PR przeprowadzony w 2008 roku w Polsce, krajach bałtyckich oraz Rosji. Inny projekt – kampania dotycząca ochrony danych osobowych prowadzona na zlecenie firmy Fellowes w 5 krajach europejskich, w tym w Polsce przez FH - również został nagrodzony SABRE Awards.