0 1 0 0 0 27.05.2009Ruszyła kampania prasowa marki RocaNajnowsze reklamy Roca nawiązują do przekazu marki globalnej, odwołując się do jej pozycji w branży. Na każdym layoucie znajduje się międzynarodowe hasło „ The leading global bathroom brand”, przyjęte niedawno przez centralę w Barcelonie.
0 1 0 0 0 27.05.2009Rage-Race 2009 na wielkoformatowych ekranach w całej PolsceW 22 miastach na 37 wielkoformatowych ekranach LED'owych mozna zobaczyć klip promocyjny Rage-Race 2009. Prezentacja klipu na nośnikach firmy Videoboard, to pierwsza część kampanii promocyjnej tegorocznej edycji imprezy.
0 1 0 0 0 27.05.2009Plakat „W samo południe” – 20 lat późniejWielkoformatowy plakat autorstwa Marcina Mroszczaka, przygotowany na 20-tą rocznicę pierwszych wolnych wyborów, zawisł wczoraj na Pałacu Kultury w Warszawie. Instalacja nawiązuje do legendarnego plakatu wyborczego Solidarności z 1989 r. - „W samo południe” autorstwa Tomasza Sarneckiego. Podobnie jak w '89 roku, bohaterem plakatu jest Gary Cooper – tym razem triumfalnie przechodzący ponad gmachem KC PZPR.
0 1 0 0 0 27.05.2009ElektroEko przedłuża umowę z Multi CommunicationsElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA, przedłużyła umowę z agencją Multi Communications Sp. z o.o. na przeprowadzenie kolejnej edycji programu edukacyjnego „Każdy uczeń wie, co robić z ZSEE”, na rok szkolny 2009/2010.
0 1 0 0 0 27.05.2009Inchcape Motor z Telewizją PolsatTelewizja Polsat oraz Inchcape Motor rozpoczęły współpracę. 23 maja podczas studia wyścigów Formuły 1 w Polsacie ruszył konkurs, w którym można wygrać zaproszenia na Grand Prix Węgier.
0 1 0 0 0 27.05.2009Hand Made dla Banku NordeaRusza ogólnopolska kampania wizerunkowo-produktowa Nordea Bank Polska. Autorem kampanii jest agencja Hand Made, która na stałe zajmuje się obsługą fullservice banku Nordea.
0 1 0 0 0 27.05.2009Ruszyła kampania Eurobus 2009 realizowana przez Link PR23 maja br. ruszyła kampania informacyjno-promocyjna na temat Funduszy Unijnych dostępnych w województwie mazowieckim – Eurobus 2009, realizowana przez Agencję Link PR dla Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU).
0 1 0 0 0 27.05.2009BTL Point Group przygotowała kampanię dla BOŚAgencja BTL Point Group przygotowała nową kampanię dla Banku Ochrony Środowiska promującą Wyjątkowe Konto Osobiste.
0 1 0 0 0 27.05.2009Rusza antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”28 maja br. ruszy ogólnopolska antynikotynowa akcja społeczna „Rzuć.to”, której organizatorem jest firma QST Marketing Group, a Patronem firma Johnson&Johnson. Za działania media relations odpowiada agencja magnifiCo PR.
0 1 0 0 0 27.05.2009Multi Communications zrealizuje drugi etap kampanii „Codziennie Rama, codziennie rośnij”Agencja Multi Communications wygrała przetarg na działania Public Relations dotyczące drugiego etapu kampanii edukacyjnej „Codziennie Rama, codziennie rośnij”.