0 1 0 0 0 12.08.2009Telefoniczna Agencja Informacyjna uruchamia TAI e-mailing systemTelefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. uruchomiła TAI e-mailing system – narzędzie do samodzielnego przeprowadzania kampanii e-mailingowych.
0 1 0 0 0 12.08.2009Green Events Club wznawia działalnośćGreen Events Club, zainicjowany przez firmę PRimavera PR&Events, wznawia działalność po sezonie urlopowym. Już 31 sierpnia , tradycyjnie w Jazz Bistro Zen w Warszawie o godz. 18.00 odbędzie się trzecie spotkanie klubu.
0 1 0 0 0 12.08.2009Nowe usługi w ofercie FreakstudioPoznańska Agencja interaktywna Freakstudio poszerzyła swoje portfolio usług o SEO i SEM. Rozwój oferty jest odpowiedzią na potrzeby rynku i wynika z nowej strategii agencji.
0 1 0 0 0 12.08.2009BZ WBK stawia na marketing afiliacyjny od NovemW ramach współpracy Novem uruchomiło już pierwszy program afiliacyjny dla banku. Jego celem jest pozyskanie nowych klientów kont osobistych prowadzonych w BZ WBK. Program – podobnie jak wszystkie kolejne planowane akcje – będzie rozliczany w modelu „płacę tylko za efekt”. W tym konkretnym przypadku efektem jest wypełniony przez potencjalnego klienta wniosek o rachunek (tzw. lead).
0 1 0 0 0 12.08.2009Kolejna odsłona kampanii „Użyj wyobraźni”„Użyj wyobraźni” to hasło przewodnie kampanii społecznej skierowanej do użytkowników polskich dróg. Kampania autorstwa BBDO Warszawa ma na celu poprawę bezpieczeństwa i realną zmianę postaw uczestników ruchu drogowego.
0 1 0 0 0 12.08.2009Trwa konkurs „Zobacz więcej” organizowany przez firmę Airbus, National Geographic i ONZOrganizatorzy międzynarodowego konkursu fotograficznego „Zobacz więcej” („See the Bigger Picture”) trwającego od czerwca br chcą zachęcić dzieci na całym świecie do robienia zdjęć roślin i zwierząt, które można znaleźć dookoła nich. Nagrodą w konkursie jest wycieczka do Waszyngtonu dla pięciu laureatów i wizyta w siedzibie National Geographic, gdzie zwycięzcy będą mogli dowiedzieć się jeszcze więcej o świecie natury.
0 1 0 0 0 11.08.2009Programy lojalnościowe i karty podarunkowe w ofercie First DataFirst Data, właściciel marki Polcard, wprowadza do swojej oferty obsługę programów lojalnościowych i kart podarunkowych. Usługi oferowane w ramach jednego pakietu dostępne są w sieci terminali Polcard dla wszystkich punktów handlowo-usługowych zainteresowanym ich wdrożeniem.
0 1 0 0 0 11.08.2009On Board PR dla marki TorkOn Board PR, w ramach pracy na rzecz marki Tork realizuje innowacyjny projekt - raport mikrobiologiczny oparty na terenowych badaniach bakteriologicznych przygotowanych we współpracy z Instytutem Mikrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego. Powstające opracowanie pt. „Czysta serwetka?” stanowi główną oś komunikacyjną działań prowadzonych dla marki Tork.
0 1 0 0 0 11.08.2009Gephard Group wspiera Matchpoint1 sierpnia Gephard Group Konsorcjum Public Relations rozpoczęło współpracę z Matchpoint – nowym ośrodkiem sportowo-rekreacyjnym we Wrocławiu.
0 1 0 0 0 11.08.2009MRM Worldwide i Universal McCann – nowi certyfikowani partnerzy AdkontekstW lipcu sieć reklamowa Adkontekst zacieśniła współpracę z kolejnymi firmami partnerskimi. Certyfikaty Adkontekst uzyskała agencja interaktywna MRM Worldwide oraz kolejny dom mediowy - Universal McCann.