MRM Worldwide i Universal McCann – nowi certyfikowani partnerzy Adkontekst
  • 0
  • 1
11.08.2009

MRM Worldwide i Universal McCann – nowi certyfikowani partnerzy Adkontekst

W lipcu sieć reklamowa Adkontekst zacieśniła współpracę z kolejnymi firmami partnerskimi. Certyfikaty Adkontekst uzyskała agencja interaktywna MRM Worldwide oraz kolejny dom mediowy – Universal McCann.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2009

Grupa Euro RSCG Poland organizatorem polskiej delegacji One Young World

Grupa Euro RSCG Poland podjęła się zadania utworzenia delegacji polskiej na szczyt One Young World, który odbędzie się w lutym 2010 roku w Londynie. Wśród 1500 reprezentantów 192 krajów z całego świata Polsce przypadło 9 miejsc. Grupa Euro RSCG Poland zaprosiła do partnerstwa w inicjatywie swoich klientów, a także czołowe organizacje na polskim rynku. Partnerem merytorycznym z ramienia polskiej delegacji została Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.

10 sierpnia 2009