On Board PR dla marki Tork
  • 0
  • 1
11.08.2009

On Board PR dla marki Tork

On Board PR, w ramach pracy na rzecz marki Tork realizuje innowacyjny projekt – raport mikrobiologiczny oparty na terenowych badaniach bakteriologicznych przygotowanych we współpracy z Instytutem Mikrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego. Powstające opracowanie pt. „Czysta serwetka?” stanowi główną oś komunikacyjną działań prowadzonych dla marki Tork.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.08.2009

Grupa Euro RSCG Poland organizatorem polskiej delegacji One Young World

Grupa Euro RSCG Poland podjęła się zadania utworzenia delegacji polskiej na szczyt One Young World, który odbędzie się w lutym 2010 roku w Londynie. Wśród 1500 reprezentantów 192 krajów z całego świata Polsce przypadło 9 miejsc. Grupa Euro RSCG Poland zaprosiła do partnerstwa w inicjatywie swoich klientów, a także czołowe organizacje na polskim rynku. Partnerem merytorycznym z ramienia polskiej delegacji została Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie.

10 sierpnia 2009