BZ WBK stawia na marketing afiliacyjny od Novem
  • 0
  • 1
12.08.2009

BZ WBK stawia na marketing afiliacyjny od Novem

W ramach współpracy Novem uruchomiło już pierwszy program afiliacyjny dla banku. Jego celem jest pozyskanie nowych klientów kont osobistych prowadzonych w BZ WBK. Program – podobnie jak wszystkie kolejne planowane akcje – będzie rozliczany w modelu „płacę tylko za efekt”. W tym konkretnym przypadku efektem jest wypełniony przez potencjalnego klienta wniosek o rachunek (tzw. lead).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54872 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

12 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.08.2009

Trwa konkurs "Zobacz więcej" organizowany przez firmę Airbus, National Geographic i ONZ

Organizatorzy międzynarodowego konkursu fotograficznego „Zobacz więcej” („See the Bigger Picture”) trwającego od czerwca br chcą zachęcić dzieci na całym świecie do robienia zdjęć roślin i zwierząt, które można znaleźć dookoła nich. Nagrodą w konkursie jest wycieczka do Waszyngtonu dla pięciu laureatów i wizyta w siedzibie National Geographic, gdzie zwycięzcy będą mogli dowiedzieć się jeszcze więcej o świecie natury.

11 sierpnia 2009