0 1 0 0 0 28.09.2009Wakacyjny niezbędnik internautówPoczta e-mail, portale informacyjne i Nasza Klasa to usługi internetowe, o których trudno jest zapomnieć podczas wakacyjnego wyjazdu. Taki wakacyjny niezbędnik wybrali internauci, którzy wzięli udział w wielotematycznym sondażu Omnibus-Online, przeprowadzonym w sierpniu 2009 r. przez IMAS International.
0 1 0 0 0 28.09.2009AHA dla marki KnorrAgencja AHA EffectivAd pozyskała nowe budżety na realizację działań promocyjnych dla marki Knorr.
0 1 0 0 0 28.09.2009Rusza nowy serwis informacyjno-społecznościowy na temat pracy w wojsku20 września rozpoczął działalność serwis Nasze-Wojsko.pl. Nasze Wojsko to niezależny portal promujący naukę na studiach wojskowych oraz pracę w armii zawodowej.
0 1 0 0 0 28.09.2009Empathy Interactive wygrywa przetarg Kontri na platformę B2BSpółka Kontri wybrała Empathy Interactive jako wykonawcę platformy B2B umożliwiającej stworzenie sieci sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 28.09.2009Lorenz promuje Nic Nac’sRuszyła nowa kampania realizowana przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac's.
0 1 0 0 0 28.09.2009Trzeci IMM, czyli „Kto ma wiedzę, ten ma władzę”22 października w warszawskiej siedzibie Agory SA odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meetings, organizowane przez Grupę Interaktywną działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard. Tym razem pod hasłem „Kto ma wiedzę, ten ma władzę” uczestnicy konferencji znajdą odpowiedzi na pytanie: „Jak zmaksymalizować swą wiedzę o klientach w komunikacji z zakresu marketingu zintegrowanego?”.
0 1 0 0 0 28.09.2009Jesienna kampania marki Perfecta28 września rozpoczyna się kampania reklamowa marki kosmetyków Perfecta.
0 1 0 0 0 28.09.2009Kampania reklamowa kanału E! EntertainmentRuszyła kampania reklamowa kanału telewizyjnego E! Entertainment, pod hasłem "Byliśmy tam. A Ty?".
0 1 0 0 0 28.09.2009Substance zaoferuje klientom obsługę mediowąSubstance, firma doradztwa marketingowego działająca od dwóch lat w grupie Starcom MediaVest, poszerzy zakres usług o planowanie i zakup mediów.
0 1 0 0 0 28.09.2009Primum PR dla Światowego Dnia Antykoncepcji 2009Primum Public Relations realizuje dla Bayer Schering Pharma działania towarzyszące obchodom Światowego Dnia Antykoncepcji (Word Contraception Day – WCD).