Espresso

25 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Debata „Venue Management – innowacje w polskich obiektach sportowych”

Ciszewski Marketing Sportowy Sp. z o.o. i NEC Europe Ltd. wraz z UM Olsztyn i OSiR-em Olsztyn zorganizowali kolejną debatę ekspercką z cyklu „Venue Management – innowacje w polskich obiektach sportowych”. Debata odbyła się 23 września br. w Olsztynie w restauracji Zakątki Europy przy ul. Żołnierskiej 13a. Uczestnikami debaty byli przedstawiciele władz Olsztyna, tamtejszego Ośrodka Sportu i Rekreacji, Rady Sportu, Komisji Sportu i Rekreacji, Rady Miasta Olsztyn oraz miejscowych klubów sportowych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Walk Group dla Avon

Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum nawiązały współpracę z Walk Group. Będąca częścią grupy agencja PR Walk&Talk została wybrana w drodze przetargu i zajmuje się koordynacją oraz całością działań komunikacyjnych Marszu Różowej Wstążki 2009, który odbędzie się 10 października w Warszawie. Za kreację materiałów wspierających projekt odpowiada Walk The Line, a za produkcję samego eventu – Walk Production.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.09.2009

Spoters 2009 – konkurs na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe

Rozpoczął się pierwszy etap konkursu na najbardziej lubiane przez młodzież spoty reklamowe. Spoters to jedyny w Polsce konkurs, w którym wszystkie zgłoszone reklamy badane są przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych pod względem atrakcyjności przekazu. Nagroda główna, kampania telewizyjna, przyznawana jest przez młodzież, do której skierowana jest reklama. Tegoroczna edycja konkursu wzbogacona jest o kategorię „Kampanie społeczne”.

Poprzednie Następne