AHA dla marki Knorr - Marketing przy Kawie
AHA dla marki Knorr
  • 0
  • 1
28.09.2009

AHA dla marki Knorr

Agencja AHA EffectivAd pozyskała nowe budżety na realizację działań promocyjnych dla marki Knorr.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.09.2009

Trzeci IMM, czyli „Kto ma wiedzę, ten ma władzę”

22 października w warszawskiej siedzibie Agory SA odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meetings, organizowane przez Grupę Interaktywną działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard. Tym razem pod hasłem „Kto ma wiedzę, ten ma władzę” uczestnicy konferencji znajdą odpowiedzi na pytanie: „Jak zmaksymalizować swą wiedzę o klientach w komunikacji z zakresu marketingu zintegrowanego?”.