0 1 28.09.2009AHA dla marki Knorrfirmy TweetAgencja AHA EffectivAd pozyskała nowe budżety na realizację działań promocyjnych dla marki Knorr.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.09.2009Rusza nowy serwis informacyjno-społecznościowy na temat pracy w wojsku20 września rozpoczął działalność serwis Nasze-Wojsko.pl. Nasze Wojsko to niezależny portal promujący naukę na studiach wojskowych oraz pracę w armii zawodowej.
0 1 0 0 0 28.09.2009Empathy Interactive wygrywa przetarg Kontri na platformę B2BSpółka Kontri wybrała Empathy Interactive jako wykonawcę platformy B2B umożliwiającej stworzenie sieci sklepów internetowych.
0 1 0 0 0 28.09.2009Lorenz promuje Nic Nac’sRuszyła nowa kampania realizowana przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac's.
0 1 0 0 0 28.09.2009Trzeci IMM, czyli „Kto ma wiedzę, ten ma władzę”22 października w warszawskiej siedzibie Agory SA odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meetings, organizowane przez Grupę Interaktywną działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard. Tym razem pod hasłem „Kto ma wiedzę, ten ma władzę” uczestnicy konferencji znajdą odpowiedzi na pytanie: „Jak zmaksymalizować swą wiedzę o klientach w komunikacji z zakresu marketingu zintegrowanego?”.