0 1 28.09.2009Lorenz promuje Nic Nac’skampanie reklamowe TweetRuszyła nowa kampania realizowana przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac’s.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54934 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 28.09.2009Trzeci IMM, czyli „Kto ma wiedzę, ten ma władzę”22 października w warszawskiej siedzibie Agory SA odbędzie się trzecie spotkanie z cyklu Interactive Marketing Meetings, organizowane przez Grupę Interaktywną działającą w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz Internet Standard. Tym razem pod hasłem „Kto ma wiedzę, ten ma władzę” uczestnicy konferencji znajdą odpowiedzi na pytanie: „Jak zmaksymalizować swą wiedzę o klientach w komunikacji z zakresu marketingu zintegrowanego?”.
0 1 0 0 0 28.09.2009Jesienna kampania marki Perfecta28 września rozpoczyna się kampania reklamowa marki kosmetyków Perfecta.
0 1 0 0 0 28.09.2009Kampania reklamowa kanału E! EntertainmentRuszyła kampania reklamowa kanału telewizyjnego E! Entertainment, pod hasłem "Byliśmy tam. A Ty?".
0 1 0 0 0 28.09.2009Substance zaoferuje klientom obsługę mediowąSubstance, firma doradztwa marketingowego działająca od dwóch lat w grupie Starcom MediaVest, poszerzy zakres usług o planowanie i zakup mediów.