0 1 0 0 0 2.11.2009d’aucy rozpoczyna kampanię wizerunkowąFirma d'aucy Polska – producent owoców i warzyw mrożonych oraz apertyzowanych – 2 listopada rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową pod hasłem „d’aucy – z gruntu świeże”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o obecności marki d’aucy na rynku, zbudowanie jej znajomości oraz zachęcenie do częstego spożywania owoców i warzyw.
0 1 0 0 0 2.11.2009Grupa Saatchi & Saatchi dla BNP Paribas FortisGrupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii reklamowej BNP Paribas Fortis przygotowanej w oparciu o strategię komunikacji 360. W pracy nad przygotowaniem projektu wzięły udział wszystkie unity Grupy.
0 1 0 0 0 2.11.20093 Chimery dla Concept Publishing PolskaConcept Publishing Polska wygrał w ostatniej edycji konkursu trzy prestiżowe nagrody (najwięcej spośród wszystkich firm/wydawnictw w kategorii custom publishing) CHIMERA 2009.
0 1 0 0 0 2.11.2009BLUE GRASS wspiera megapleks Cinema CityAgencja reklamowa BLUE GRASS wygrała konkurs przeprowadzony przez Cinema City Polandna obsługę kreatywną kampanii promującej otwarcie największego kina w Polsce – Megapleksu Cinema City Bonarka w Krakowie.
0 1 0 0 0 2.11.2009Praetoria Advertising dla Fundacji Rozwoju KardiochirurgiiFundacja Rozwoju Kardiochirurgii powierzyła agencji reklamowej Praetoria Advertising wsparcie marketingowe XVIII edycji koncertu „Serce za Serce”, a w szczególności kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych.
0 1 0 0 0 2.11.2009Polska kampania społeczna najlepsza na IPRAW Londynie odbyła się uroczysta gala międzynarodowego konkursu public relations IPRA Golden World Awards 2009, podczas której agencja Publicis Consultants Rowland została uhonorowana główną nagrodą za akcję „Taksówka z fotelikiem”. Kampania, uznana na najlepszą w kategorii Corporate Responsibility, została zrealizowana na zlecenie ubezpieczyciela komunikacyjnego Liberty Direct. Realizował ją dział Corporate & Financial Relations PC Rowland, który specjalizuje się m.in. w działaniach korporacyjnych, komunikacji kryzysowej oraz prowadzeniu programów CSR.
0 1 0 0 0 2.11.2009Agencja interaktywna Venti wygrywa cztery przetargiIV kwartał 2009 agencja Venti otwiera kilkoma wygranymi projektami do realizacji, dzięki którym rozpoczyna współpracę w obszarze działań internetowych z: UOKiK, RWE Polska, Manor House i Aqua Park.
0 1 0 0 0 2.11.2009Hypermedia dla Lenor ParfumelleKoncern Procter&Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor – Lenor Parfumelle dla regionu (CEMEA) parfumelle.lenor.pl/.
0 1 0 0 0 2.11.2009„Kumpel z Przeszłości” ze srebrną nagrodą Spotlight 2009Jury konkursu Spotlight Award 2009 przyznało srebrną nagrodę projektowi „Kumpel z Przeszłości” stworzonemu i zrealizowanemu przez agencję reklamową San Markos. Projekt został nagrodzony w kategorii Web/Email-Based Communications – Multimedia/Interactive. Spotlight Award to już druga nagroda, którą wyróżniony został „Kumpel z Przeszłości”. Wcześniej został on nagrodzony srebrnym bębnem na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum 2009 w Portoroż.
0 1 0 0 0 2.11.2009Art Moves 2009Dobiega końca druga edycja Międzynarodowego Festiwalu Sztuki na Billboardach Art Moves. Prace można oglądać do 8 listopada br. na placu Rapackiego w Toruniu.