0 1 0 0 0 26.10.2009Kiedy zacząć marketingowe święta? (Adweek)M. Dolliver, When Should Xmas-Shopping Ads Begin?, "Adweek", 22.10.2009Kiedy właściwie zaczyna się okres przedświąteczny w marketingu? Czy jego początek wyznacza jakaś konkretna data? Odpowiedzi na takie pytania wbrew pozorom są istotne, bo – jak można wnioskować na podstawie opisanego sondażu – zbyt wczesne akcje reklamowe mogą „rozmyć” odczuwanie tego szczególnego okresu i tym samym spowodować niechęć wobec świątecznie zachwalanych produktów.
0 1 0 0 0 26.10.2009S4 wprowadza TurIT.plAgencja Reklamowa S4 przygotowała kampanię wprowadzającą nowy portal turystyczny TurIT.pl. S4 będzie również odpowiadało za jego stałą obsługę z zakresu działań PR.
0 1 0 0 0 26.10.2009Użytkownicy Facebooka wspierają program Podziel się PosiłkiemDzięki zaangażowaniu użytkowników serwisu Facebook, firma Danone ufunduje niedożywionym dzieciom 15 000 dodatkowych posiłków.
0 1 0 0 0 26.10.2009MagnifiCo z KBC SecuritiesAgencja magnifiCo PR rozpoczęła współpracę z KBC Securities. MagnifiCo odpowiedzialne będzie za działania w zakresie PR produktowego dla dwóch nowych platform inwestycyjnych: KBCmakler oraz KBCtrader.
0 1 0 0 0 23.10.2009Pierwszy Business Mixer Superbrands już za namiW dniu 20.10.2009 w warszawskim klubie Sketch odbył się pierwszy Business Mixer Superbrands 2009 - spotkanie marketingowe reprezentantów czołowych marek tegorocznej edycji konkursu.
0 1 0 0 1 23.10.2009Portal populacja.pl rekomendowany przez ekspertów StreetcomSieć telefonii komórkowej Orange promuje nowy portal społecznościowy www.populacja.pl. Za prowadzone działania odpowiedzialna jest agencja Streetcom.
0 1 0 0 0 23.10.2009Konferencja „Konkurencja i Konsumenci w XXI wieku”Prawo ochrony konkurencji działa na korzyść konsumentów poprzez zapewnienie konkurencyjnego poziomu cen, zwiększenie wyboru i jakości dóbr i usług - powiedziała prezes UOKIK, Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel podczas konferencji „Konkurencja i Konsumenci w XXI wieku” zorganizowanej przez Dyrekcję Generalną ds. Konkurencji Komisji Europejskiej
0 1 0 0 0 23.10.2009K2 Internet inwestuje w agencję strategiczno-kreatywną Brainshop U-bootK2 Internet objęło w wyniku podniesienia kapitału 50% udziałów w spółce Brainshop U-boot, Obecni udziałowcy i założyciele - Maciej Obuchowicz i Wojciech Błaszczyk posiadać będę wspólnie pozostałe 50%. Do zarządu spółki dołączy Janusz Żebrowski (prezes zarządu K2 Internet SA)
0 1 0 0 0 23.10.2009Ministerstwo Spraw Zagranicznych blipujePolskie Ministerstwo Spraw Zagranicznych dołączyło do społeczności internetowej Blip.pl. Wpisy ministerstwa można obserwować na mszgovpl.blip.pl
0 1 0 0 5 23.10.2009Noc Reklamożerców 2009 w 14 kinach w PolsceNoc Reklamożerców to spektakl złożony wyłącznie z reklam; obok festiwalu w Cannes największe międzynarodowe święto reklamy. Jest pokazywany od 28 lat, w 40 krajach na świecie, 18. raz w Polsce, 7. raz w Multikinie.