Grupa Saatchi & Saatchi dla BNP Paribas Fortis - Marketing przy Kawie
Grupa Saatchi & Saatchi dla BNP Paribas Fortis
  • 0
  • 1
2.11.2009

Grupa Saatchi & Saatchi dla BNP Paribas Fortis

Grupa Saatchi & Saatchi odpowiada za realizację kampanii reklamowej BNP Paribas Fortis przygotowanej w oparciu o strategię komunikacji 360. W pracy nad przygotowaniem projektu wzięły udział wszystkie unity Grupy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54911 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2009

Polska kampania społeczna najlepsza na IPRA

W Londynie odbyła się uroczysta gala międzynarodowego konkursu public relations IPRA Golden World Awards 2009, podczas której agencja Publicis Consultants Rowland została uhonorowana główną nagrodą za akcję „Taksówka z fotelikiem”. Kampania, uznana na najlepszą w kategorii Corporate Responsibility, została zrealizowana na zlecenie ubezpieczyciela komunikacyjnego Liberty Direct. Realizował ją dział Corporate & Financial Relations PC Rowland, który specjalizuje się m.in. w działaniach korporacyjnych, komunikacji kryzysowej oraz prowadzeniu programów CSR.