Praetoria Advertising dla Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii - Marketing przy Kawie
Praetoria Advertising dla Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii
  • 0
  • 1
2.11.2009

Praetoria Advertising dla Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii

Fundacja Rozwoju Kardiochirurgii powierzyła agencji reklamowej Praetoria Advertising wsparcie marketingowe XVIII edycji koncertu „Serce za Serce”, a w szczególności kompleksowe przygotowanie materiałów promocyjnych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54913 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2009

Polska kampania społeczna najlepsza na IPRA

W Londynie odbyła się uroczysta gala międzynarodowego konkursu public relations IPRA Golden World Awards 2009, podczas której agencja Publicis Consultants Rowland została uhonorowana główną nagrodą za akcję „Taksówka z fotelikiem”. Kampania, uznana na najlepszą w kategorii Corporate Responsibility, została zrealizowana na zlecenie ubezpieczyciela komunikacyjnego Liberty Direct. Realizował ją dział Corporate & Financial Relations PC Rowland, który specjalizuje się m.in. w działaniach korporacyjnych, komunikacji kryzysowej oraz prowadzeniu programów CSR.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.11.2009

„Kumpel z Przeszłości" ze srebrną nagrodą Spotlight 2009

Jury konkursu Spotlight Award 2009 przyznało srebrną nagrodę projektowi „Kumpel z Przeszłości” stworzonemu i zrealizowanemu przez agencję reklamową San Markos. Projekt został nagrodzony w kategorii Web/Email-Based Communications – Multimedia/Interactive. Spotlight Award to już druga nagroda, którą wyróżniony został „Kumpel z Przeszłości”. Wcześniej został on nagrodzony srebrnym bębnem na międzynarodowym festiwalu reklamy Golden Drum 2009 w Portoroż.