d'aucy rozpoczyna kampanię wizerunkową - Marketing przy Kawie
d'aucy rozpoczyna kampanię wizerunkową
  • 0
  • 1
2.11.2009

d’aucy rozpoczyna kampanię wizerunkową

Firma d’aucy Polska – producent owoców i warzyw mrożonych oraz apertyzowanych – 2 listopada rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkową pod hasłem „d’aucy – z gruntu świeże”. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o obecności marki d’aucy
na rynku, zbudowanie jej znajomości oraz zachęcenie do częstego spożywania owoców
i warzyw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54909 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 listopada 2009