Freszki.pl – nowy projekt Autentiki - Marketing przy Kawie
Freszki.pl – nowy projekt Autentiki
  • 0
  • 1
7.12.2009

Freszki.pl – nowy projekt Autentiki

Autentika, twórca takich projektów jak mediamikser.pl, jakelvis.pl czy blomedia.pl, uruchomiła nowy projekt – Freszki.pl. Strona ma być prezentem mikołajkowym dla marketerów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Kasztelan ubrany na sportowo

Marka Kasztelan, z portfela Carlsberg Polska przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa - 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2009

Sztuczna inteligencja w serwisie Focus.pl

Pod adresem Focunia.Focus.pl firma Stanusch Technologies wdrożyła dla serwisu Focus.pl wirtualnego doradcę. Focunia jest zaawansowanym chatterbotem – programem komputerowym wykorzystującym metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiającym rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. Ciekawą cechą Focuni jest możliwość prowadzenia quizów z odwiedzającymi stronę www.focus.pl. Ponadto chatterbot informuje o magazynie „Focus”, a zapytany o szczegóły przenosi użytkownika na stronę z artykułem w czasopiśmie. Focunia to już piętnaste wdrożenie wirtualnego doradcy przez Stanusch Technologies.